Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Tips til kreativitet?

Anbefalte innlegg

Halloen, vi er fire elever som har påtatt oss et prosjekt hvor vi skal lage en "kreativitets bok" (vi går medier og kommunikasjon).

Lurer bare på om dere har noen tips til kreativitet?

Hva gjør dere når dere trenger en idé / sitter fast med hva enn dere jobber med?

På forhånd takker jeg for svar :)

- Nikken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å se på andre geniale ting folk har lagd å på en måte lage min egen ting / mix / ide.

Er det musikk f.eks så hører jeg på masse musikk jeg liker og lager min egen mix. Er det grafikk i PS så ser jeg på ting andre har lagd osv. :)

Evt. så kan dere prøve å bare koble helt ut og ikke tenke på prosjektet i det helet tatt og ta en tur i byen / skogen whatever og så sette dere ned å prøve igjen hvis dere sto helt fast når dere prøvde tidligere ;)

Lenke til kommentar

Jeg har en tendens til å drømme om ting jeg ikke har sett eller opplevd (tror jeg iallefall :p). Jeg lager en del 3d-modeller når jeg har tid og da er det veldig artig å lage ting jeg husker fra drømmene mine for noe av det er helt sprengt. :!:

Når jeg trenger kreativitet på stedet så vet jeg ikke helt. Surfe litt på nettet, se hva andre har gjort osv. kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...