Gå til innhold

AA Batteriet fra ebay eller andre steder

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer angående oppladdbare AA batterier fra det store utland? Har tidligere handet en del fra sterlintek men er jo alltids på utkikk etter andre billigere plasser.

Er ute etter erfarnger med selger samt kvalitet på batteriene. Skal brukes til blitz m.m.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som nevnt i første post er jeg ute etter erfaringer og anbefalinger fra folk som faktisk har handlet denne type batteri fra ebay eller andre steder. Ikke bare en oversikt over alle som selger slikt.

(linken din fungerte ikke)

edit: joda jeg kan lese på erfaringene til selger osv på ebay, men ønsker først og fremst tilbakemeldinger fra dette forumet :)

Endret av stoners
Lenke til kommentar
som nevnt i første post er jeg ute etter erfaringer og anbefalinger fra folk som faktisk har handlet denne type batteri fra ebay eller andre steder. Ikke bare en oversikt over alle som selger slikt.

(linken din fungerte ikke)

edit: joda jeg kan lese på erfaringene til selger osv på ebay, men ønsker først og fremst tilbakemeldinger fra dette forumet :)

9424217[/snapback]

Stått opp med feil bein først ut av senga i dag? ;)

Jeg tror faktisk EivindF forsøkte og hjelpe deg, ikke fornærme deg. Jeg tror og at det er få som gidder eller tør å svare deg, når du signaliserer en sånn holdning.

Mvh

PS. Før du glefser tilbake til meg: Dette er også ment som hjelp. Greit?

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk EivindF forsøkte og hjelpe deg, ikke fornærme deg. Jeg tror og at det er få som gidder eller tør å svare deg, når du signaliserer en sånn holdning.

Joda, men det må også være lov å påpeke at man ikke har fått svar på det man egentlig spurte om, og at man ønsker ytterligere informasjon. EivindF svarte faktisk overhodet ikke på det trådstarter spurte om...
Lenke til kommentar
GLÆFS!

Så at svaret mitt ble litt glæfsete og tar selvkritikk på det. Men som k-ryeng sier så ble ikke spørsmålet mitt besvart.

Min holdning er: vet du ikke svaret så ikke svar.

(joa, jeg motsier meg selv noengang, vet det)

9424774[/snapback]

GLÆÆÆÆÆÆFS! ;)

Jeg skjønner godt at på sida svar, kan være irriterende. Særlig hvis de fører tråden på ville veier. Noen ganger kan en lure på om folk svarer bare fordi de har markeringsbehov. Men oftest så tror jeg det skyldes at folk ikke leser spørsmålet godt nok. Eller at de rett og slett kommer på noe, de tror kan være relevant. Jeg gjør ofte det. Noen ganger er det konstruktivt, andre ganger ikke.

Men tar dt helt av kan det kanskje være best å bare takke for svar, og så minne om hva du EGENTLIG lurte på.

Nå føler jeg forresten at vi har forfulgt dette sidesporet langt nok. Hva var det du spurte om :tease:

------------

LaCrosse har svært gode ladere. Og gode ladere er en god investering. Det gir bedre batterilevetid, og dermed bedre batteriøkonomi. Jeg har inntrykk av at batteriene som følger også er bra (der kom vi endelig til saka :) ). De selges bla. på amazon (av og til på tilbud).

Mvh

Endret av fototim
Lenke til kommentar
LaCrosse har svært gode ladere.

9424935[/snapback]

Er ikke det et lagspill da? :tease:

9425069[/snapback]

Jo. Selfølgelig. La Crosse spillere må selvfølgelig lade batteriene mellom kampene. Så derfor finner du gode batteriladere i La Crosse miljøet :tease:

(Her har du ei lenke til det jeg mente http://preview.tinyurl.com/ysz5ag , noe sier meg forresten at du visste det)

Mvh

PS: Lurer på om ikke vi bør stikke nå PMunormal, før trådstarter blir grinete for alvor her. Han har i hvert fall all grunn til å bli det.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

*mumle noe om å slippe løs hundene*

Fant en LaCrosse på ebay og det var fancy greier. LCD display :w00t: . Men ble nok en prisklasse over det jeg hadde tenkt meg. Lader har jeg men mine Hähnelbatteriene synger på siste verset og bør byttes ut snart.

Endret av stoners
Lenke til kommentar
Har ingenting å si hvilket merke batteriene er. Det som har noe å si er hvor mange milliamp hour (jo flere jo bedre) og at det er av typen NiMH (tre-fire ganger større kapasitet en NiCd)

9426777[/snapback]

Unnskyld meg, men dette er desverre tøv.

Hva som står på batteriene har liten eller ingen betydning. Mange billigleverandører jukser rett og slett.

Et 1800mAH kan ha bedre kapasitet enn ett på 2700mAH. Jeg orker ikke å bruke tid på å søke fram referanser, men det finnes nok av kilder som viser juks og bedrag på batterifronten. Det samme gjelder forresten også minnekort.

Mvh Tim Typo

Lenke til kommentar
Har ingenting å si hvilket merke batteriene er. Det som har noe å si er hvor mange milliamp hour (jo flere jo bedre) og at det er av typen NiMH (tre-fire ganger større kapasitet en NiCd)

9426777[/snapback]

Unnskyld meg, men dette er desverre tøv.

Hva som står på batteriene har liten eller ingen betydning. Mange billigleverandører jukser rett og slett.

Et 1800mAH kan ha bedre kapasitet enn ett på 2700mAH. Jeg orker ikke å bruke tid på å søke fram referanser, men det finnes nok av kilder som viser juks og bedrag på batterifronten. Det samme gjelder forresten også minnekort.

Mvh Tim Typo

9427134[/snapback]

Stemmer det, Tim.

Kom over denne tråden her.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=818767

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...