daubyj Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det har lenge vært snakk om en “Dragonball Z”-film. Nå er ryktene bekreftet. Les mer Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja det var sannelig på tide. Fox har hatt rettighetene i mange år nå (siden 2000 antar jeg) og det har vært veldig mye diskusjon om rykter og fakta i løpet av den tida. Endelig er det bekreftet. Nå er det bare å håpe at de gjør noe bra ut av det og velger riktige skuespillere. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Herre som jeg gleder meg, godt de bruker en del penger på prosjektet og, ikke bare prøver å lage no vræl som kanskje skaper profitt alene bare på navnet. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Dette kan bli bra, gleder meg Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det kan bli bra eller forrykende dårlig <.< Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Siden filmen endelig er bekreftet, kan vi gå løs på alle de ryktene som er og forslagene som mange fans har gjort for seg. Jeg starter med et videoklipp fra YouTube som viser mulige skuespillere for de forskjellige karakterene. Jeg må si meg enig i noen av dem. Hvem syns dere passer best til hvem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg