morgan_kane Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 hvilke programmer til xp fungerer på vista? jeg instalerte en litt gammel versjon av alkohol til vista som eg hadde brukt til xp og fikk bluescreen og måtte formatere. så jeg lurer på om alkohol funker på vista hvis man laste ned ny versjon, isåfall hvor kan jeg laste det ned. hvis dere veit om programmer jeg bør styre unna si ifra. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Dert er ein godel programer som funger i Vista no du burde sjekke at du har den nyaste versjonen av programet, ta Windows Update det hjelper og ein del. Bruk Deamon Tool istaden fungere heilt fint i Vista. Her er heimesida til "Alcohol 120%" der står ingenting om at dei har støtte for Vista Endret 4. september 2007 av Neddo Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 hvilke programmer til xp fungerer på vista? jeg instalerte en litt gammel versjon av alkohol til vista som eg hadde brukt til xp og fikk bluescreen og måtte formatere. så jeg lurer på om alkohol funker på vista hvis man laste ned ny versjon, isåfall hvor kan jeg laste det ned. hvis dere veit om programmer jeg bør styre unna si ifra. 9423666[/snapback] Alcohol funker helt fint i Vista, søk på Alcohol 120% i Google, så finner du nok hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 FAQWindows Vista & Alcohol The latest versions of Alcohol 120/52% 1.9.6.4719 support Windows Vista, Windows Vista needs to be at least version RC2(Build5744) or above. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 støtte vista enterprice wrc 3 dota Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 støtte vista enterprice wrc 3 dota 9426845[/snapback] wc3 vil nok virke i vista men stabiliteten er sikkert ikkje så god(kresjar når du spelar osv). Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 støtte vista enterprice wrc 3 dota 9426845[/snapback] Ka er wrc 3 dota? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 han mener Warcraft 3. btw: det vil funke! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Alcohol 120% for win vista Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Warcraft 3 funger fint i vista test og fungerte fint ut å klikke. Du har mulighet og sett XP SP2 komatibel viss du har noke problem med noken spel, har funka fint med meg på litt gamle spill Endret 10. september 2007 av Neddo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå