Jakoozie Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Når jeg lagde min profil på xbox live, så klarte jeg å velge at jeg var fra Polen. Nå fyrte jeg nettopp opp Crackdown for første gang, og oppdaget til min skrekk at alt i menyene hvertfall, var på polsk Hvordan kan jeg endre det sånn at det står jeg er fra Norge? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Når jeg lagde min profil på xbox live, så klarte jeg å velge at jeg var fra Polen. Nå fyrte jeg nettopp opp Crackdown for første gang, og oppdaget til min skrekk at alt i menyene hvertfall, var på polsk Hvordan kan jeg endre det sånn at det står jeg er fra Norge? 9423577[/snapback] trukke du kan det ass.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 System blade - console settings - locale og eller language Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 System blade - console settings - locale og eller language 9423720[/snapback] skifte land der da?? tror det bare er språk der ass.. skyt meg i hue om jeg tar feil da Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) System blade - console settings - locale og eller language 9423720[/snapback] Det funka ikke. (Hadde det på engelsk fra før) Noen som vet om en måte å skifte på? Klikker hvis jeg må lage ny profil igjen, nå som jeg endelig har fått en gamerscore jeg ikke trenger å være flau over:P (lå på 2-300 lenge. Er nå oppe i 1900 å noe Endret 4. september 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) System blade - console settings - locale og eller language 9423720[/snapback] Det funka ikke. (Hadde det på engelsk fra før) Noen som vet om en måte å skifte på? Klikker hvis jeg må lage ny profil igjen, nå som jeg endelig har fått en gamerscore jeg ikke trenger å være flau over:P (lå på 2-300 lenge. Er nå oppe i 1900 å noe 9423759[/snapback] jo, har en idee,.. halo mann, bare ring servise og de fikser det på 0,01 ass.. prøv det og gi tilbakemelding edit:ja, prøv det.. jeg må i time nå men sjekker her etterpå om du lurer på nos mer lykke til edit2: men Fan' heller da.. jeg har ikke tome nå.. dreit meg ut litt der ass time om 30 fra nå, altså kl 12.50 sånn for info Endret 4. september 2007 av PixlFace Lenke til kommentar
Kennda_J Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Dette er litt off-topic. Men hvordan får jeg bort child acount på LIVE? Er det mulig? Vil ha MSN og ingen restriksjoner... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Dette er litt off-topic. Men hvordan får jeg bort child acount på LIVE? Er det mulig? Vil ha MSN og ingen restriksjoner... 9423915[/snapback] det sies at det skal komme i neste oppdatering.. men da må du jo selvsagt være 18 år og da,fødselsdato++ noe som ligge inne i live-ID'en du har registrert.. håper det er et akseptabelt svar Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 System blade - console settings - locale og eller language 9423720[/snapback] skifte land der da?? tror det bare er språk der ass.. skyt meg i hue om jeg tar feil da 9423731[/snapback] Da jeg spilte Viva Pinata måtte jeg skifte på locale for å bytte mellom norsk tekst/tale og engelsk tekst/tale At han får polsk språk fordi det står Polen på Xbox live høres jo helt crazy ut Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 System blade - console settings - locale og eller language 9423720[/snapback] skifte land der da?? tror det bare er språk der ass.. skyt meg i hue om jeg tar feil da 9423731[/snapback] Da jeg spilte Viva Pinata måtte jeg skifte på locale for å bytte mellom norsk tekst/tale og engelsk tekst/tale At han får polsk språk fordi det står Polen på Xbox live høres jo helt crazy ut 9423948[/snapback] Helt enig. Men sånn er det. Andre spill er på engelsk, men Crackdown er på polsk. Hvis noen av dere har spillet, kan dere finne ut om det går an å skifte språk innpå spillet? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 System blade - console settings - locale og eller language 9423720[/snapback] skifte land der da?? tror det bare er språk der ass.. skyt meg i hue om jeg tar feil da 9423731[/snapback] Da jeg spilte Viva Pinata måtte jeg skifte på locale for å bytte mellom norsk tekst/tale og engelsk tekst/tale At han får polsk språk fordi det står Polen på Xbox live høres jo helt crazy ut 9423948[/snapback] Helt enig. Men sånn er det. Andre spill er på engelsk, men Crackdown er på polsk. Hvis noen av dere har spillet, kan dere finne ut om det går an å skifte språk innpå spillet? 9423983[/snapback] hare hjemme.. om ingen kan gjøre det før så kan jeg sjekke i kveld.. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 System blade - console settings - locale og eller language 9423720[/snapback] skifte land der da?? tror det bare er språk der ass.. skyt meg i hue om jeg tar feil da 9423731[/snapback] Da jeg spilte Viva Pinata måtte jeg skifte på locale for å bytte mellom norsk tekst/tale og engelsk tekst/tale At han får polsk språk fordi det står Polen på Xbox live høres jo helt crazy ut 9423948[/snapback] Helt enig. Men sånn er det. Andre spill er på engelsk, men Crackdown er på polsk. Hvis noen av dere har spillet, kan dere finne ut om det går an å skifte språk innpå spillet? 9423983[/snapback] hare hjemme.. om ingen kan gjøre det før så kan jeg sjekke i kveld.. 9423989[/snapback] Høres bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå