dekar24k Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 .. lyden er helt ødelagt! Altså, nå har jeg endelig fått konfigurert TVersity + codecs riktig slik at jeg får spilt av HD-materiale på PS3'en uten antydninger til hakking/lag og bildet er siiinnsykt bra! Men når ett problem blir løst, så melder som regel et annet seg .. Nå er lyden heeelt ødelagt. Det knitrer og spraker og man hører nesten ingenting. Er det noen som har et godt råd til hvordan jeg kan løse dette? Alle svar tas imot med stor takk.. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kan du si noe om hvilke innstillinger du har brukt for å få streamingen så bra? Sliter mye med buffring :\ Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Jeg fulgte bare denne guiden fra start til slutt: http://playstation.sistestopp.com/news.php?id=7 Slet før med buffring også, men så uninstallerte jeg alt jeg hadde av codecs + tversity og installerte alt på nytt og nå funker det bra, bortsett fra lyden selvfølgelig .. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Ingen som kan ha en anelse hvorfor lyden er så dårlig? Lenke til kommentar
XioX Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har også samme problem med lyden når jeg skal streame mkv i hd kvalitet til min ps3. Men har funnet ett program som bare muxer om mkv til ett fil format som ps3'en takler. Altså ingen tap i kvalitet. legger ved link her: http://forum.doom9.org/showthread.php?t=131782 Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg kan bare legge til at jeg har samme problem ved streaming (transcoding) av .mkv-filer. Det høres omtrent ut som høytalerne er under vann. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 prøv å gjør filen om til .vob og overfør den til ps3.. se om du får samme problemet da ? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har samme problemet, men er det ikke bare at bredbåndshastigheten er for lav til å streame HD filmer? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har samme problemet, men er det ikke bare at bredbåndshastigheten er for lav til å streame HD filmer? Internetthastigheten har ikke noe å si på streaming så lenge det ikke streames over internett. Streaming skjer over lokalt nettverk med 100MB/s (Eventuelt mer hvis du har nettverksutstyr som støtter dette). Hva angår hakking i lyd så vil jeg tro det går på hvordan filen er pakket med tanke på lydkodek, det kan trolig løses ved å enten "muxes" om (Som nevnt tidligere) eller fikle litt med hvordan kodekpakken til TVersity skal ta seg av lyd i transcoding. Jeg har ikke sett noe nærmere på dette selv, så kan dessverre ikke hjelpe. Lenke til kommentar
loyd-roger Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har samme problemet, men er det ikke bare at bredbåndshastigheten er for lav til å streame HD filmer? Internetthastigheten har ikke noe å si på streaming så lenge det ikke streames over internett. Streaming skjer over lokalt nettverk med 100MB/s (Eventuelt mer hvis du har nettverksutstyr som støtter dette). Hva angår hakking i lyd så vil jeg tro det går på hvordan filen er pakket med tanke på lydkodek, det kan trolig løses ved å enten "muxes" om (Som nevnt tidligere) eller fikle litt med hvordan kodekpakken til TVersity skal ta seg av lyd i transcoding. Jeg har ikke sett noe nærmere på dette selv, så kan dessverre ikke hjelpe. Hvordan fikk du til å kjøre hd film over? Jeg har brukt programmet over å konverterte til vob men får fortsatt bare defekt data på ps'n ?? Hva skal jeg gjøre?? sykt vanskelig å få alt til å klaffe! Lenke til kommentar
FunkyHunk Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Dette vil løse dine problemer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå