fpsplayer Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html Er det den jeg bør installere? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Om du er usikker, så skjekk ut www.omegadrivers.net Så velger du ATI, og det opperativsystemet du bruker. Driver som funker på de fleste kort (og vet den funker på ditt) og den driveren er optimalisert for spilling og slikt Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Driveren jeg fant der er Catalyst 7.4. Er det den nyeste? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 nei, 7.8 er vist nyeste. http://ati.amd.com/support/drivers/xp/radeonx-xp.html der er til ditt skjermkort. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Når jeg skal installere det, må jeg vel først avinstallere det andre? På add or remove programs: ATI Software Uninstall Utility ATI Catalyst Control Center ATI Display Driver Nvidia Drivers Nvidia ForceWare Network Access Manager Skal jeg slette alt dette? Har ikke så greie på drivere og sånn. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er vel ikke så heftig siden du bare skal oppgradere til nyere driver. om du skal instalere omegadrivers er du nødt til å slette de gamle. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Skal jeg slette alt jeg skrev i stad? Er redd jeg sletter noe jeg ikke skal slette. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Prøv å kjøre ATI Software Uninstall Utility Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Har nå avinstallert alt ATI-relaterte programmer, restartet pcen og installerte den nye driveren. Er det noe mer jeg må gjøre nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå