Fredrik- Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hepp, Jeg blir sprø av å ikke finne ut hvordan jeg skal sette opp MMS på min Razr 2 v8. Jeg har netcom, og de har ikke noen fremgangsmåte satt opp for v8 (noe som forsåvidt ikke er så merkelig). Help ! Lenke til kommentar
nerval Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hepp, Jeg blir sprø av å ikke finne ut hvordan jeg skal sette opp MMS på min Razr 2 v8. Jeg har netcom, og de har ikke noen fremgangsmåte satt opp for v8 (noe som forsåvidt ikke er så merkelig). Help ! 9423409[/snapback] sett det opp manuelt? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ringt Netcom teknisk support? sikkert samme instilling som for andre Razr2 mobiler? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Fikk du løst dette? Jeg har en Razr2 som jeg ikke får mottatt MMS på, men jeg får sendt MMS... og bruker NetCom sine innstillinger, samt har prøvd med forskjellige andre innstillinger også, uten hell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå