Ratatos Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei, Eg har nettopp kjøpt ein Asus G1S. Eg er kjempe fornøyd med den, men eg har eit lite dilemma. Eg koblet den til 42" LCD tven min som er HD ready. Koblet den til med HDMI-HDMI kabel. Problemet er at skjermen flimrer litt, og at pcen går utanfor TV skjermen. Altså at eg kan sovitt sjå start knappen. Oppløysninga er 1280x720. Noken som har peiling på korleis eg får heile skjermen innanfor TV? Eg har fiklet mykje i skjerminnstillinger, og det er ingenting der som fikser problemet. Eg er desperat etter svar:) Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvilket skjermkort har du.? Det finnes muligheter til å definere oppløsningen manuellt for nvidia kort vet jeg, på avanserte alternativer et sted.. Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Sjekk om tven din støtter hdmi fra en pc er ikke alle som gjør det Oppløsninga burde vert 1280x800 Lenke til kommentar
Ratatos Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Eg har Nvidia Geforce 8600M GT 256MB DDR3. TVen er HD ready, så den støtter 1280x720. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå