turbojomar Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har en pc i stua som fungerer som altmulig pc (jobb, video, spill osv). Den er koblet til 2 skjermer, evt 1 skjerm og 1 analog tv for video. Pga ny flat-tv lurer jeg på muligheten for å putte inn et ekstra skjermkort og ha 3 skjermer koblet til pc'en. Hoved- kortet er Asus a8n-SLI. Skjermkort er NV6600GT. Noen som vet? Vil ha et vifteløst skjermkort med HDMI. Lenke til kommentar
nets Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Alt du lurer på står i denne tråden - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=233424 Bruk søk funksjonen neste gang Lenke til kommentar
Caze Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvis målet bare er å ha bilde på 3 skjermer, trenger du ikke SLI. Eller har du noen andre planer for SLI-funksjonaliteten? Lenke til kommentar
turbojomar Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Var egentlig litt feilaktig innlegg. Målet var egentlig kun å ha en plugg til flat+tven uten å måtte bytte kabler, derfor ekstra skjermkort. Glemte i farten at jeg kan bruke kompositt-rgb i hd for tven og DVI + VGA for monitorene. Det blir fortsatt kun 2 skjermer samtidig, men det er helt greit. Takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå