Gå til innhold

Spillverket.no: Bedre oversikt over spill karakterer ?

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om dere har noe planer om å få til en bedre oversikt over spill karakterene ?

Nå som jeg fks er usikker på om jeg skal ha psp eller DS, så hadde det vært kjekt å kunnet sortert spilla til DS`en og PSP`en etter hvilken som har fått best karakter av dere. Jeg synes dere er flinke til å anmelde, derfor foretrekker jeg å sjekke omtalene og karakterene på denne sida og ikke kikke på andre sider. Så hadde vært kjempemessig hvis dere kunne få en sånn funksjon dere å, en alla "top games" sortering som gamespot har. Istedenfor som nå, så må jeg kikke igjennom 1000 vis av spill i arkivet deres og scrolle ned til karakterer på hvert enkelt spill for å sjekke hva som er bra og ikke. Veldig tungvint...

:)

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette vil ha en svært negativ side. istedenfor å lese omtalene vil folk rett og slett bare se på karakterene ved valg av (håndholdt)konsoll. Det er da vitterlig ikke hvilken konsoll som har fått flest gode karakterer som teller vel? Jeg trodde det var typen spill og de spesifikke spillene.

Jeg vet for eksempel at dersom jeg vil ha morsomme plattformspill bør jeg velge Wii. Dersom jeg vil ha bilspill er Xbox 360 å velge osv. Omtaler er basert på høyst subjektive meninger og karakterene bør ikke brukes direkte til valg av konsoll. Skal du velge bør du lese om spillene til de forskjellige konsollene og finne ut hvilken type spill du ønsker.

Men forslaget er ikke så dårlig og en slik oversikt ville være god! Men da bør man selvsagt ikke bruke karkterene feil.

Lenke til kommentar

Hvilken negativ side ? kanskje noen vil gjøre det ? Du bryr deg vel ikke om hva andre gjør ?

Alle er forskjellige og burde derfor ha flere alternativer.

Jeg utelukker PSP med engang hvis jeg ser at det er bare 3 spill som har fått god karakter.. Men nå som gamer.no ikke har "top games" rangering, så må jeg kikke igjennom 1000`er av spill for å sjekke om det er mer enn bare 3 spill som er bra...

Er utrolig tungvint.. Derfor burde det komme en sånn løsning på plass snart.

Er ihvertfall ikke noe negativt med det, det er det dummeste jeg har hørt.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar

Dette er noe vi har tenkt på lenge, men som vi ikke har fått anledning til å kikke nærmere nok på, enda. Slik det ligger an nå, ser det ut til at denne funksjonaliteten kan komme som en del av en ny tjeneste, som lanseres i løpet av det neste halvåret.

Det er teknisk mulig å integrere et karaktersøk i artikkelsøket, men vi syns det er dumt å bruke mye tid på å finne ut av det, når en relatert tjeneste allerede er på trappene som også krever sin utviklingstid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...