Gå til innhold

Gullkorn fra filmer

Myst

Anbefalte innlegg

Ok, har søkt på dette emnet og fant den ikke noe sted, så jeg går ut i fra at ingen har noe i mot at jeg lager den.

Regelen er enkel: Her poster vi vittige, morsomme og midt i blinken-gullkorner fra filmer vi har sett.

Her er et fra Payback filmen jeg så på ZTV i går kveld:

Porter har besøkt Val i hans leilighet og etter at horen ga Val juling, er Porter på vei ut.

Hora: - I've got some couples of minuts left.

Porter: - Then go and boil some eggs.

Må si at jeg lo godt av den. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søkte på gullkorn og sitater. Er det rart at jeg ikke fant det når siste post i den tråden er fra 16/05-2007?

Uansett, overlater avgjørelsen til moderatorene om vi skal bumpe den andre eller fortsette her. Om nødvendig kan denne stenges.

Lenke til kommentar
Er det rart at jeg ikke fant det når siste post i den tråden er fra 16/05-2007?

9429990[/snapback]

Ja, det synes jeg igrunn er rart. :yes:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei... Det var ikke et forsøk på ironi. Jeg synes faktisk det er rart i og med at du kan søke helt tilbake til forumets start

Edit: Søkte på ordene "film" og "sitat" i dette underforumet. Her er hva som kom opp. Nevnte tråd er ikke langt nede

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Ja, OK, så har jeg oversett det da! Ingen vits å gjøre noe stort ut av det. Pirke-L4r5 ass! :tease:

Til søppeldynga med denne tråden! Får sikkert kjeft for at jeg bumper den andre og holder meg til on-topic og sikkert.

Endret av myst84
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...