Robbansvenske Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ett OC a/s kanske kunde bli ett grejt enkeltmans-foretag før noen? Kanske ligger i tiden? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Vel peis cotten min er en 3000mhz utgave. Cpuvolt spenninga ligger på rundt 1,30V. Sånn temperaturmessig ligger peiscotten på en 30grader idle og 45 grader load:) Kun ved bruk av vifteløs kjøler:) 9486838[/snapback] Vet ikke om du har prøvd det, men sett opp volten til cpuen litt og nb-volten hvis det er mulig Pass på tempen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ett OC a/s kanske kunde bli ett grejt enkeltmans-foretag før noen? Kanske ligger i tiden? 9486982[/snapback] Har tenkt på det, men vet ikke hvor stort marked det er for det...altså bygge og klokke pcer til folk eller bare hjelpe de Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ett OC a/s kanske kunde bli ett grejt enkeltmans-foretag før noen? Kanske ligger i tiden? 9486982[/snapback] Tror faktisk det kan være en fremtid innen det. Hvem vil ikke øke ytelsen på pc'en for en billig penge Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ett OC a/s kanske kunde bli ett grejt enkeltmans-foretag før noen? Kanske ligger i tiden? 9486982[/snapback] Tror faktisk det kan være en fremtid innen det. Hvem vil ikke øke ytelsen på pc'en for en billig penge 9491844[/snapback] Kansje et noe smalt marked? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kan kombineres med litt wintweaking. Tanta til en kompis av meg klagde over treg pc. Hun hadde 76 prossesser kjørende da XP startet. Så litt rydding i msconfig hos vanlig dødlige kan gi gode resultater. Så om man har et firma som gjør pc'n raskere på alle måter kan være god business. Alle har vel en PC som har blitt tregere med tiden. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ett OC a/s kanske kunde bli ett grejt enkeltmans-foretag før noen? Kanske ligger i tiden? 9486982[/snapback] Tror faktisk det kan være en fremtid innen det. Hvem vil ikke øke ytelsen på pc'en for en billig penge 9491844[/snapback] Kansje et noe smalt marked? 9491919[/snapback] Er man alene i markedet så er det jo håp! Stoolman driver med noe sånnt tror jeg. Setter opp fasekjøling og vann. Og overklokker pc`er til folk. Mener på at det står noe slikt på hjemmesiden hans Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 link til stoolmans hjemmeside? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Ett OC a/s kanske kunde bli ett grejt enkeltmans-foretag før noen? Kanske ligger i tiden? 9486982[/snapback] Tror faktisk det kan være en fremtid innen det. Hvem vil ikke øke ytelsen på pc'en for en billig penge 9491844[/snapback] Kansje et noe smalt marked? 9491919[/snapback] Er man alene i markedet så er det jo håp! Stoolman driver med noe sånnt tror jeg. Setter opp fasekjøling og vann. Og overklokker pc`er til folk. Mener på at det står noe slikt på hjemmesiden hans 9492044[/snapback] Er ikke det overklokk du mener, han bygger fase osv. til folk? Uansett da, hvis det er folk i Oslo som trenger hjelp til vann, klokking osv. så er det bare å sende meg en pm.....er ufør så har ikke mye å gjøre om dagen ( egentlig ikke så mye å smile av,det er utrolig nerveprirrende og gå og ikke vet når man får komme inn på sykehus) Endret 14. september 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ett OC a/s kanske kunde bli ett grejt enkeltmans-foretag før noen? Kanske ligger i tiden? 9486982[/snapback] Tror faktisk det kan være en fremtid innen det. Hvem vil ikke øke ytelsen på pc'en for en billig penge 9491844[/snapback] Kansje et noe smalt marked? 9491919[/snapback] Tenker bare på hvis folk vil ha en grei gaming-klokk osv. og ikke gidder å sette seg inn i alt som har med klokking å gjøre Og her er jo klokkere i hver by så folk skal jo ha nok folk å spørre sånn sett. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Eg kan tilby det her i Stryn Dte er vel rundt 6000 innebyggere her:P Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ett OC a/s kanske kunde bli ett grejt enkeltmans-foretag før noen? Kanske ligger i tiden? 9486982[/snapback] Tror faktisk det kan være en fremtid innen det. Hvem vil ikke øke ytelsen på PC-en for en billig penge 9491844[/snapback] Kansje et noe smalt marked? 9491919[/snapback] Er man alene i markedet så er det jo håp! Stoolman driver med noe sånnt tror jeg. Setter opp fasekjøling og vann. Og overklokker pc`er til folk. Mener på at det står noe slikt på hjemmesiden hans 9492044[/snapback] Er ikke det overklokk du mener, han bygger fase osv. til folk? Uansett da, hvis det er folk i Oslo som trenger hjelp til vann, klokking osv. så er det bare å sende meg en pm.....er ufør så har ikke mye å gjøre om dagen ( egentlig ikke så mye å smile av,det er utrolig nerveprirrende og gå og ikke vet når man får komme inn på sykehus) 9492409[/snapback] Det er vel Overklokk jeg mener, er jammen med ikkje sikker. Er du dyr i drift om du skal hjelpe noen med f.eks vannkjøling? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg gjør det gratis sånn som dagene er nå, hvis man vil gi meg noe som takk for hjelpen for være opp til personen. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 satte den på en fin 3.6 på 1,38v..hadde fin temp på load og siden den skal være dønn stabil 24\7 gamerpc med luftkjøling så er det ikke en altfor ille klokk....Den går glatt lengre, er en meget god cpu. Men det viktigste for han var at det var en moderat økning og at den er stabil.Det meste blir stående på auto utenom volten til cpu som jeg satte selv og slått av alt som klokker ned når den idler, men de skal jeg prøve å sette på igjen...fungerer det så er det bare positivt, med tanke på at det er en spille-pc. Grunnen til at jeg ikke vil stille på for mye er rett og slett hvis det skal oppstå noe tull. Og vil si at dette var en meget positiv opplevelse å hjelpe noen med dette. Og før noen sier "hvorfor ikke høyere?"....pågrunn av at det viktigste var at den ble stabil og ikke varm...så utifra det så er jeg fornøyd. 9468225[/snapback] Har bare lyst å gi deg litt "kred" Fluesopp, det høres ut som det var rett mann på rett sted Jeg er selv av de som har snakket med NAX228 på PM, så kjenner til hva som var behovet hans, og er glad for å se at han fikk hjelp raskt. Syns også det høres ut som du har lagt deg på et veldig fornuftig nivå ifht klokkingen. Det er få spill som belaster cpu like hardt som FSX, og jeg er i alle fall av den oppfatning at når man skal klokke for andre, bør man gjøre det veldig godt innenfor marginene av hva som går. Man må ta utgangspunkt i at den som eier maskinen ikke er i stand til å rette feil, ikke ser med blide øyne på crash pga klokking, og heller ikke følger med på temperaturer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Tusen takk Prøvde å ta alle forholderegler som jeg kunne for at hvis det skjer noe så skulle det være lett å fikse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå