larsfro Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg og familien reiser på tur til london den 8. desember. Vi skal opp for å se Reading - Liverpool på Madejski. Noen her som har besøkt Reading før? Vil gjerne ha tips om hvordan vi kommer oss dit, kanskje litt om pris og hvor lang denne lille turen vil ta:) Med forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ta fly til London, deretter kan du sjekke ut linken her. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://maps.google.co.uk/maps?f=d&hl=no&ge...09619&z=10&om=1 Lenke til kommentar
iDude Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Går greit å komme seg frem i London vha t-bane nettet, og deretter videre med tog. Tog til Reading går rett som det er, tar vel 20-30 minutter fra Paddington i london til Reading tenker jeg. Lenke til kommentar
larsfro Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Takk for gode svar:)! Har allerede fikset tur til london. Noen tips hvor jeg kan finne gode priser på enkeltbilletter fra premier league:)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå