Gå til innhold

Comparison mellom 360 og PS3

Bebeluv

Anbefalte innlegg

Siden det uansett kommer en topic om dette, kunne jeg like greit lagt den ut nå.

Vi kan bruke denne tråden til å legge ut flere sammenlignelser.

Da starter jeg med Skate, veit ikke helt hva forskjellen er, men viss jeg skal pirke så ser det ut som PS3 får litt dårligere fps :) Etter å ha sett den en gang til så ser det faktisk ut som PS3 versjonen har litt mer detaljert bakke :p

Skate

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikke det ser ut som PS3-versjonen har dårligere FPS, syns heller ikke det ser ut som den har skarpere textures.

Klarer ikke sette fingern på noen forskjeller faktisk - utenom at helt på starten, så virket det som det var et lite hakk på PS3-versjonen når han hoppet opp.

Helt likegyldig for meg hvilken versjon jeg kjøper etter å ha sett dette. Eller... kanskje kjøpe PS3-versjonen siden det ser ut til at PS3 har mindre sjanse for å bryte sammen enn 360, så slipper jeg å være uten maskin å spille Skate på...

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Syns ikke det ser ut som PS3-versjonen har dårligere FPS, syns heller ikke det ser ut som den har skarpere textures.

Klarer ikke sette fingern på noen forskjeller faktisk - utenom at helt på starten, så virket det som det var et lite hakk på PS3-versjonen når han hoppet opp.

Helt likegyldig for meg hvilken versjon jeg kjøper etter å ha sett dette. Eller... kanskje kjøpe PS3-versjonen siden det ser ut til at PS3 har mindre sjanse for å bryte sammen enn 360, så slipper jeg å være uten maskin å spille Skate på...

9422845[/snapback]

Achievements > maskin som ikke bryter sammen. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...