Gå til innhold

firmware 1.92 er ute nå!


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

ikke så mye stress å skru av selv akkurat:p tar 2-3 sekunder eller noe..

9436832[/snapback]

 

ja men det er jo på ein måte prinsippet..hvorfor skal dei med ps3 måtte gjøre det

sjølv når dei med x360 slipper..;)

9437435[/snapback]

Hvorfor ikke ha det slik spør jeg da Akrabra?

 

Sony har jo allerede implementert en løsning for dette siden kontrolleren skrur seg av når man skrur av maskinen så dette burde være en filleting å fikse for Sony.

 

Personlig trodde jeg at dette allerede var på plass jeg.. Men det viser vel bare at batterilevetiden til sixaxis er imponerende bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppdateringen har tydeligvis innen innvirkning på de Europeiske konsollene  :(

 

KILDE

 

EDIT: #100  :cool:

9438134[/snapback]

Vel, jeg har en europeisk konsoll. Kontrollen slår seg av og thumbnailene til spillene loades en god del kjappere enn før, så jeg tør påstå det er BS.

 

Dessuten ville det vel vært liten vits i å legge den ut for Europa dersom den ikke gjorde noe.

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Oppdateringen har tydeligvis innen innvirkning på de Europeiske konsollene  :(

 

KILDE

 

EDIT: #100  :cool:

9438134[/snapback]

Vel, jeg har en europeisk konsoll. Kontrollen slår seg av og thumbnailene til spillene loades en god del kjappere enn før, så jeg tør påstå det er BS.

 

Dessuten ville det vel vært liten vits i å legge den ut for Europa dersom den ikke gjorde noe.

9438358[/snapback]

Jepp. Tror nok at eneste grunnen til at mine slår seg av, er pga jeg har Folding@Home på 5 min. XMB er også veldig forbedret.

Lenke til kommentar

I følge Sony inkluderer 1.92-oppdateringen følgende:

 

Oppdatering 1.92 for systemprogramvaren for PLAYSTATION®3 inkluderer følgende:

 

Spillbarhet

 

Spilbarhetsstatusen med PS3TM-systemet har blitt endret for noen titler i PLAYSTATION®3-format*.

 

*Dette påvirker ikke titler i Europa, Midtøsten, Afrika og Oseania.

 

Spillbarhet? Kan dette ha noe med Lair å gjøre?? Det er rapportert om forbedret styreegenskaper i Lair med Sixaxis etter at man har oppdatert til 1.92. Virker egentlig ganske logisk med tanke på at det kun er utgitt i Amerika foreløpig.

 

Et forsøk fra Sony på å bedre navigeringen, etter at spillets styreegenskaper har blitt slaktet i media :hmm:

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Hvorfor kan de ikke bare gjøre det likt for hele verden? skjønner ikke hvorfor de må dele oss opp. Føler meg litt snytt sånn egentlig. Har også funnet ut at den amerikanske ps store har flere ting enn hva vi her i eu har? den liker jeg ikke helt, var vel samme greia på x360. Nei dette er tullete greier.

Lenke til kommentar
Spillbarhet? Kan dette ha noe med Lair å gjøre?? Det er rapportert om forbedret styreegenskaper i Lair med Sixaxis etter at man har oppdatert til 1.92. Virker egentlig ganske logisk med tanke på at det kun er utgitt i Amerika foreløpig.

Jeg syns dette virker veldig merkelig. Om de endrer på selve systemfunksjonene, og dermed gjør SIXAXIS mer responsiv for alle spill, kan jeg skjønne det.Mmen oppdateringer rettet mot bestemte spill bør jo logisk sett slippes som en patch for det akutelle spillet.

Lenke til kommentar
ikke så mye stress å skru av selv akkurat:p tar 2-3 sekunder eller noe..

9436832[/snapback]

 

ja men det er jo på ein måte prinsippet..hvorfor skal dei med ps3 måtte gjøre det

sjølv når dei med x360 slipper..;)

9437435[/snapback]

 

 

hvorfor grine om det?:p bare gjør det.. er livet ditt så hektisk at du trenger de 2 sekundene som brukes på det, da har du virkelig et hektisk liv..

 

men samma for meg anyhow:) mine skrur seg fint av etter patchen.. =)

Lenke til kommentar
ikke så mye stress å skru av selv akkurat:p tar 2-3 sekunder eller noe..

9436832[/snapback]

 

ja men det er jo på ein måte prinsippet..hvorfor skal dei med ps3 måtte gjøre det

sjølv når dei med x360 slipper..;)

9437435[/snapback]

 

 

hvorfor grine om det?:p bare gjør det.. er livet ditt så hektisk at du trenger de 2 sekundene som brukes på det, da har du virkelig et hektisk liv..

 

men samma for meg anyhow:) mine skrur seg fint av etter patchen.. =)

9438881[/snapback]

 

ok..du må lese hva eg skriver..

 

det er en prinsipp sak..har ingen ting me dårlig tid og gjøre..;)

Lenke til kommentar

Batteriet varer veldig lenge, også slipper jeg å kjøpe Play & Charge greier elr batterier, så jeg er fornøyd :) Når jeg har på maskinenen så spiller jeg, har jeg på folding så skrur jeg av kontrollen, som regel så lader jeg kontrollen når jeg har på folding.

 

Edit :

Sony has confirmed Eurogamer suspicions by revealing that the recent firmware upgrade for PS3 had no effect on European consoles.

 

The version 1.92 patch was released to tinker with stability and compatibility issues with US and Japanese games only, Eurogamer were told.

 

"All the changes in the firmware update were for the US and Japan, and actually had no effect for us in Europe," a spokesperson for Sony Europe told Eurogamer.

 

Eurogamer now feel a little silly for staying up all night trying to work out what had changed.

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...