Nimrad Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 De har tydeligvis copyright på et verb: "playing®" Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg lurer også på om de har fikset støtte for guitar hero spillene nå. Hadde de gjort det, skulle jeg løpt og kjøpt spillene og sånn koverteringsdings ps2-ps3, som ikke ser ut til å virke med ps3..... pokker... Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Har litt problemmer med nettleseren ettter 1.92. En del sider som det kommer "network error" på, men hvis jeg restarter nettleseren virker de igjen Kommer meg feks ikke inn på facebook, der får jeg network error etter å ha tastet inn passord. LØSNING Start nettleseren, trykk på trekant og gå til "Tools" her velger du å "Delete Cookies" og "Delete Cache". Endret 4. september 2007 av Toreal Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Sliter med å få nedlastet versjonen, stopper på 7% og får opp en error melding. Har prøvd både med tråd og trådløs settings, no difference. Noen som vet om en plass jeg kan nedlaste til pc og så overføre med en minnebrikke? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) første som slår meg inn er playstation.no eller playstation.com EDIT: PC-oppdatering - gå til eu.playstation.com for å finne den aller nyeste versjonen av oppdateringen. Følg instruksjonene på skjermen for å laste ned til PC-en. Hvis du vil overføre oppdateringen til PLAYSTATION 3, lagrer du filen på en PS3-kompatibel lagringsenhet som Memory Stick, Memory Stick Duo, en USB-stasjon eller PSP. Endret 4. september 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vel, noen ganger tenker man ikke så logisk vettu Takk! Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Den "featuren" hvor kontrolleren skal slå seg av automatisk har ikke jeg lagt merke til .....Kontrolleren har vært på i snart 7 timer på hovedmenyen... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Den "featuren" hvor kontrolleren skal slå seg av automatisk har ikke jeg lagt merke til .....Kontrolleren har vært på i snart 7 timer på hovedmenyen... 9428443[/snapback] Slenger meg på den. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Den "featuren" hvor kontrolleren skal slå seg av automatisk har ikke jeg lagt merke til .....Kontrolleren har vært på i snart 7 timer på hovedmenyen... 9428443[/snapback] Min slo seg av tidligere i dag, men jeg har ikke foretatt noen tidstestinger. Men tror ikke det gikk 7 timer for å si det slik. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det er ikkje noko man kan stille inn sjølv då..? inni systemsettings..det burde det ha vært vertfall.:! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det er ikkje noko man kan stille inn sjølv då..? inni systemsettings..det burde det ha vært vertfall.:! 9428523[/snapback] Burde absolutt gå an å stille inn om funksjonen skal være av eller på, og hvor lang tid det skal gå. Har ikke sjekket om noe slikt har blitt lagt til, men jeg tviler litt på det. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kan legge til at dette funker for meg - at den skrur seg av automatisk altså. Er ganske så digg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er noe merkelig her, merka også at kontrollen skrudde seg av etter en stund etter at jeg lasta ned oppdateringen på morgningen idag, men nå ikveld så ser det ikke ut som kontrollen min vil skru seg av automatisk lengre... Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Mine skrur seg ikke av sånn helt uten videre ser det ut til. Satt på folding et par timer i går, uten at det skjedde en dritt. Kanskje de bare skrur seg av hvis man er i XMB og auto-folding er av? Enig at det burde vært en tidsinstilling for dette. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Å dæven, denne oppdateringen her forvirra komsollen/HDMI inngangen her i gården. Bildet rullet opp og ned og flimret villmann ;P Ein kjapp resettingen av bildeinstillingene fikset biffen da. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Kontrollen slår seg ikke av her heller. Har foldet i mange timer men kontrollen lyser fortsatt. Burde være en slags instilling på det. Edit: jeg har passert 1000 poster Endret 5. september 2007 av BigFatty Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Min kontroller slår seg av etter en tid... etter ca 6 timer.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) 6 timer, jaja får gjøre som eg pleier. Skruer av selv. Endret 5. september 2007 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 ikke så mye stress å skru av selv akkurat:p tar 2-3 sekunder eller noe.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 ikke så mye stress å skru av selv akkurat:p tar 2-3 sekunder eller noe.. 9436832[/snapback] ja men det er jo på ein måte prinsippet..hvorfor skal dei med ps3 måtte gjøre det sjølv når dei med x360 slipper.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå