Gå til innhold

firmware 1.92 er ute nå!


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Er det forresten noe bekreftet av interessante oppdateringer i 2.00 utenom Home? For home interesserer meg midt ett visst sted :whistle:

9423268[/snapback]

Hvordan kan du ikke like et bra onlinesystem? Home blir tilgjengelig gjennom XMB også så du er klar over det. Det blir helt sikkert flere oppdateringer, som f.eks. XMB in-game access.

9423336[/snapback]

Vel. Jeg har ikke en smule interesse for slike virtuelle verdener. Uansett om de kalles WoW, Second Life eller Home. Jeg har faktisk boikottet facebook og liknende tjenester også.

 

Vil jeg spille så vil jeg spille skikkelige spill, vil jeg ha en sosial opplevelse så gjør jeg det i "real-life". Jeg mer enn nok å henge fingrene i for tiden så jeg trenger ikke mer tidtrøyte. Det er nemlig ikke ett eneste aspekt ved Home som interesserer meg personlig. Ser så absolutt at Home sannsynligvis er ett kjempekonsept for Sony, men som sagt ikke noe for meg. Uansett litt utenfor topic her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det forresten noe bekreftet av interessante oppdateringer i 2.00 utenom Home? For home interesserer meg midt ett visst sted whistle.gif

Ingen ting bekreftet, men Sony har jo hentydet til at de jobber med in-game-XMB i bloggen sin, så det ville jo være logisk å inkludere det i overgangen fra versjon 1 til 2.

Lenke til kommentar
Er det forresten noe bekreftet av interessante oppdateringer i 2.00 utenom Home? For home interesserer meg midt ett visst sted whistle.gif

Ingen ting bekreftet, men Sony har jo hentydet til at de jobber med in-game-XMB i bloggen sin, så det ville jo være logisk å inkludere det i overgangen fra versjon 1 til 2.

9423510[/snapback]

Aha. Det hørtes nice ut.

Lenke til kommentar

Vet at dette bare er en .02 oppdatering, men det irriterer meg fortsatt at vi enda ikke har fått in-game xmb. Vennelisten er nesten helt ubrukelig uten den! Å måtte gå ut av spillet for å svare er helt høl i huet.

 

Håper bare det ikke er så lenge til 2.0 kommer da. Regner med oktober siden det er ventet at home skal komme da.

Lenke til kommentar

Hele oppdateringen (babelfishet fra Japansk elns.):

 

Now we have the official changelog from Sony Japan. Here it is:

 

Customization of wallpaper/indicatory font (theme setting)

 

    * XMB™(the cross media bar) it reached the point where the picture can be indicated in the background. In addition, it reached™the point where the indicatory font on XMB can be modified.

    * [ At the time of message compilation of the friend ], it reached the point where picture letter can be input.

    * When connecting the USB keyboard, it reached the point where letter can be input into input form of the Web page directly.

    * It corresponded to the rise sampling output of music CD.

 

The other functions which are renewed with version 1.90

 

    * Whole

          o [ The disk to remove ] it added to the option menu of the disk.

          o When modifying the idea contest of the file and the folder, [it reachedthe point where folder classification ] can be chosen.

    * Setting

          o [ [ BD 1080p 24Hz outputof BD/DVD setting ] (HDMI)] with [ it reached the point where entrance ] can be chosen.

          o [ [ At music CD outputfrequency ] of musicsetting ] [ it reached the point where 44.1/88.2/176.4kHz ] can be chosen.

          o [ [ With bit mapping ]of musicsetting ] [ it reached the point where type 2 ] can be chosen.

    * Video

          o [ Picture quality adjustment ] of the operation panel [was modified in imageaudio setting ].

          o It reached™the point where the memory stick and animated picture of the AVCHD type which is retainedin the hard disk of the digital videocamera can be played back.

          o It reached the point which in the record media and when playing back the animated picture file which is retained in the hard disk, [ slow (returns and ) ], [ scene to reset ] can do operation.

    * Game

          o While the playing®of PlayStation and the PlayStation 2 standard software,it reached the point whereoutput setting can be modified.

          o It arranged the game which is retained inthe hard disk and it reachedthe point where it is applied.

    * Network

          o [ The file ] of Internet browser in the menu, [ ahead linking addition ] was added to the book mark.

          o [ Browser security ] was added [ tothe tool ]of Internet browser.

 

    * Friend

          o When indicating (繧「繝舌ち繝シ) in the AV kyat, the (繧「) butter reacting to sound, it reached the point where it moves.

    * In addition

          o PlayStation of the part in PS3 and operational status of the PlayStation 2 standard software were renewed. You can verify up-to-date operationalstatus with .

          o About the automatic restoration function of information of setting

 

As you can see the English translation's a bit loose, so we're still watching other Sony sites for their own official changelog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...