UrgeLoL Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Sony released firmware 1.92. Apparent changes show that the ability to add Flash wallpapers has been added. People are also reporting faster XMB load times and XMB screensaver option. Kilde Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Det kommer jo ikke i en 0,02 update Det kommer nok i 2.00 oppdateringen. Dette er nok for det meste bugfixing. Endret 4. september 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg syns xmb er veldig bugfri allerede jeg, men sant nok. Altfor stor update for å kunne være 0.02. Får vell glede meg til Home og 2.00 Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Word at NeoGaf says that the Internet Browser application has been substantially improved. Cancel the screensaver option: It's always been there. Controllers auto-power-off now. Miniclips (thumbnails) in the videos section, and game clips in the games folder all load up synchronized now. Quitting from game into XMB transitions quicker.(Aesthetic/Efficiency Update) Confirmed: PS1/PS2 Compatibility updated. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg syns xmb er veldig bugfri allerede jeg, men sant nok. Altfor stor update for å kunne være 0.02. Får vell glede meg til Home og 2.00 9422793[/snapback] Nå høres jeg kanskje dum ut, men hva blir så stort med 2.00? Kommer home med den, er det derfor folk gleder seg så til den? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Håper ihvertfall xmb blir tilgjengelig fra alle spill, er så tungvindt slik det er no. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Yes! Kontrollene slår seg av automatisk! Det har vært savnet. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Yes! Kontrollene slår seg av automatisk! Det har vært savnet. 9423009[/snapback] Helt enig i at dette er en god feature selv om den er liten. Har flere ganger glemt å slå dem av og kommet hjem til strømløse kontrollere. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jepp, det er en fin ting for slike som meg, som aldri husker å slå de av :\ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Enig med dere, men når det er sagt så er batteriet i sixaxis herlig bra da Men dette er absolutt ein god nyhet. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det noen her kan bekrefte at denne patchen er ute? (sitter på job) Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Dette likte jeg, utallige ganger har jeg satt på folding eller bare latt den stå på idle og har kommet hjem til tom kontroller. Så dette er en god ting. Flott at Sony gjør så mye for å gjøre det bedre for oss brukerne. Gleder meg til 2.00 updaten. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det noen her kan bekrefte at denne patchen er ute? (sitter på job) 9423045[/snapback] Jepp, den kom ut tidlig i dag. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 yay :!: Så deiligt, gleder meg til 2.0 kommer ute! lurer på om Home beta kommer ut da ellernoe, noen som vet om det kommer til og koste penger?(sorry for å gå offtopic for 1.92) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Home skal være helt gratis og bruke, men du kan kjøpe premium content for penger. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er faktisk litt merkbart bedre ytelse i XMB etter oppdateringen. Merker det spesielt inne på spill-listen hvor det før var litt "lag" før ikonene til spillene poppet frem. Nå går det mer smooth. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Yes! Kontrollene slår seg av automatisk! Det har vært savnet. 9423009[/snapback] Helt enig i at dette er en god feature selv om den er liten. Har flere ganger glemt å slå dem av og kommet hjem til strømløse kontrollere. 9423019[/snapback] Hihihi visste ikke at de ikke skrudde seg av automatisk jeg. Men da slipper jeg bry meg om dette uansett siden det nå er fikset Er det forresten noe bekreftet av interessante oppdateringer i 2.00 utenom Home? For home interesserer meg midt ett visst sted Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det forresten noe bekreftet av interessante oppdateringer i 2.00 utenom Home? For home interesserer meg midt ett visst sted 9423268[/snapback] Hvordan kan du ikke like et bra onlinesystem? Home blir tilgjengelig gjennom XMB også så du er klar over det. Det blir helt sikkert flere oppdateringer, som f.eks. XMB in-game access. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Confirmed: PS1/PS2 Compatibility updated. Fungerer Guitar Hero NÅ da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå