firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg ble nettopp oppringt av en kamerat som via sikre kilder kan formidle at Bjørnebye nå er ferdig som trener i sørlandsklubben. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg vil se det med mine egne øyne før jeg tror deg. Men det er godt mulig når man ser hvordan Start spiller fortiden. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har lest rundt på diverse nettsteder nå og det står ingenting om at han har gått av som trener. Det står at han blir hardt kritisert av oss supportere, noe som selvsagt de fleste forstår. Skulle dog ikke overaske meg om han trakk seg iløpet av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Frustrete over Bjørnebye Bjørnebye har ikke levert som forventet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Veldig dum tittel med tanke på at det ikke er sikkert enda. (altså kilder som er ute på nettaviser osv) Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg ble nettopp oppringt av en kamerat som via sikre kilder kan formidle at Bjørnebye nå er ferdig som trener i sørlandsklubben. 9422743[/snapback] Jeg ble også nettopp oppringt av en kamerat som via veldig sikre kilder kan formidle at Alex Ferguson blir hans erstatter. Legg ved kilder du og ikke spre rykter før de kan bekreftes. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg ble nettopp oppringt av en kamerat som via sikre kilder kan formidle at Bjørnebye nå er ferdig som trener i sørlandsklubben. 9422743[/snapback] Gratulerer! 9424299[/snapback] Oioioi! Dagens sikreste kilde ser jeg... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 http://www.dagbladet.no/sport/2007/09/04/511028.html Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Veldig dum tittel med tanke på at det ikke er sikkert enda. (altså kilder som er ute på nettaviser osv) 9423410[/snapback] Ja, veldig dum tittel! Jeg skriver jo at jeg har sikre kilder. Mye sikrere enn både VG og Dagbladet. Gratulerer! 9424299[/snapback] Takk. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Ifølge VG Nettnå, så er ikke saken endelig avgjort enda, men det blir en forklaring på en pressekonferanse i morra. Regner vel uansett med at Bjørnebye er ferdig, eller så hadde det vel ikke vært behov for noen pressekonferanse. Jeg har egentlig ikke noe forhold til Start selv, men jeg hadde egentlig håpet at laget skulle klare seg med Bjørnebye som trener. Synes det å kvitte seg med treneren når ting går dårlig, er en lettvin og dårlig løsning. Jeg må innrømme at jeg i utgangspunktet ikke hadde veldig tro på Bjørnebye som trener, men selv om laget hans sliter nå, så har han vel ikke gjort det så dårlig? Jeg mener, han reddet jo laget i fjor. Laget slet da også, det gjør de fortsatt. Kan det være at spillerne er for dårlige, og ikke treneren? Edit: lagt til link Endret 4. september 2007 av Superparanoid Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg må innrømme at jeg i utgangspunktet ikke hadde veldig tro på Bjørnebye som trener, men selv om laget hans sliter nå, så har han vel ikke gjort det så dårlig? Jeg mener, han reddet jo laget i fjor. Laget slet da også, det gjør de fortsatt. Kan det være at spillerne er for dårlige, og ikke treneren? 9429191[/snapback] Hørte at da Bjørnebye tok over reduserte han treningsmengdene, noe som førte til en "formutløsning" for spillerne. Det, kombinert med at Nordlie sitt system fortsatt var godt innarbeidet førte til god poengfangst for start. I år virker det som Start mangler plan og system. Etter det jeg hører er Bjørnebye borti damene til Start-spillerne og. Kanskje bare sladder, men om det stemmer er det lite lurt. Lenke til kommentar
-Olsebein- Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg må innrømme at jeg i utgangspunktet ikke hadde veldig tro på Bjørnebye som trener, men selv om laget hans sliter nå, så har han vel ikke gjort det så dårlig? Jeg mener, han reddet jo laget i fjor. Laget slet da også, det gjør de fortsatt. Kan det være at spillerne er for dårlige, og ikke treneren? 9429191[/snapback] Hørte at da Bjørnebye tok over reduserte han treningsmengdene, noe som førte til en "formutløsning" for spillerne. Det, kombinert med at Nordlie sitt system fortsatt var godt innarbeidet førte til god poengfangst for start. I år virker det som Start mangler plan og system. Etter det jeg hører er Bjørnebye borti damene til Start-spillerne og. Kanskje bare sladder, men om det stemmer er det lite lurt. 9430149[/snapback] Helt sant. Da Bjørnebye kom ifjor, sto alt klappet og klart til en superhøst for sørlandsfotballen. Hele spillergruppa sto klar til å blomstre. Dermed ble det en enkel oppgave for Bjørnebye å lede laget. Selv vil jeg si at Bjørnebye i utgangspunktet gjorde en bra jobb, siden han fokuserte på å ha åpenhet i spillergruppa, og nær kontakt med hver enkelt spiller. Det var akkurat det Tom Nordlie manglet. Men selvfølgelig, det hjelper ikke at alt er fryd i spillerleiren, så lenge resultatene uteblir. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Jeg synes det er helt riktig at han slutter. Spesielt etter avdekkelsen (er vell ikke så mange som vet det enda) om at Bjørnebye har prøvd seg på konene/kjærestene til noen av spillerene og i hvertfall i et tilfelle har han hatt sex med en av partnerene til en spiller (Kenneth Høie) Endret 5. september 2007 av GrandMa Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg synes det er helt riktig at han slutter. Spesielt etter avdekkelsen (er vell ikke så mange som vet det enda) om at Bjørnebye har prøvd seg på konene/kjærestene til noen av spillerene og i hvertfall i et tilfelle har han hatt sex med en av partnerene til en spiller (Kenneth Høie) 9431468[/snapback] Høres lite troverdig ut for å være ærlig Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg tipper at Bård Wiggen tar over nå resten av sesongen. OM han skulle redde plassen er det typisk at han blir fast hovedtrener. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg synes det er helt riktig at han slutter. Spesielt etter avdekkelsen (er vell ikke så mange som vet det enda) om at Bjørnebye har prøvd seg på konene/kjærestene til noen av spillerene og i hvertfall i et tilfelle har han hatt sex med en av partnerene til en spiller (Kenneth Høie) 9431468[/snapback] Hvor har du dette fra? Synes det er alvorlig å spre slike rykter, dersom det ikke er riktig! Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Problemet for start er ikke ene å alene SIB sin feil. Hva med styret i start? Diverse kjøp og salg en ikke skjønner noen ting av. Synes det blir feil av SIB å ta skylden alene. Greit han har ikke gjort den beste jobben i mine øyne, men styret, sportslig leder og spillerene må da ta sin del av kaka. Synes det blir for mye personhets i denne saken. Endret 5. september 2007 av JFTech Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har det fra en Start-spiller. Ikke en A-lagspiller da. Så det er en troverdig kilde. Trodde ikke på det selv før halve byen snakket om det. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har fortsatt veldig vanskelig for å tro på dette. Hvis dette hadde vært riktig, så tror jeg både spillere og andre folk i klubben hadde sparket han med en gang. På pressekonferansen i går, var Bjørnebye og Matta svært så gode venner og mye følelser ute og gikkk. Og i en reportasje senere på TV2 i går kveld, gikk både lagkaptein og andre ut med at Bjørnebye hadde betydd mye og at det også var andre i klubben som burde gå av nå. Dersom Bjørnebye hadde vært skyldig i det du nevner, kan jeg ikke forstå reaksjonene til alle disse andre i klubben som helt burde visst om dette hvis det var sant. I tillegg nevnte VG i går at nå skulle Bjørnebye på kjærlighetsferie med kona. Og kona omtalte bl.a. Bjørnebye som en lojal ektemann... Jaja, er det noe snev av sannhet i ryktene dere er ferd med å spre, vil det nok komme frem i media snart også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå