JoaJoa Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Huff.. nesten fjortissfyll det der. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 L..........O.............S...............E..................R PC + Pils = krasj ikke send sms/post i søppel i fylla... Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hva er adressa til den sia hvor man kan oversette fra Fyllisk til norsk? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ka var meningen med posten?? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Et eller annet med en dame og han som sitter foran data'n... Hva med og krype under dyna til der hvor dama ligger? Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 stavinga er på topp ser jeg Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Dama har jo tydeligvis sparka han ut av senga Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Dama har jo tydeligvis sparka han ut av senga HAHA *ler godt* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Vet ikke om eg har skjønt ka han skrev men er det slik at han sitter foarn pc'n og det ligger en dame i en seng (drittings ????) og han er kåt og hypp på hun?? eller sover damen og han koser seg foran pc'n mens han drikker? wtf? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Om begge er fulle og hu ligger i senga og han er kåt så hva venter han på? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Folk gjør mye rart i fylla.. Selv merket jeg at jeg faktisk hadde pratet på #hw.no sist jeg dro med meg ei dame hjem fra byen.. (mens hun var her).. Smart. Heldigvis stakk hun ikke av da, og jeg fikk gitt henne den behandlingen hun trengte. Tøsen! Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Synes det er så morro når folk sier at de er på fest så sitter de på irc. Hva slags liv har du da? www.ikke.no ! Folks som sier at de kommer hjem fra fest og har masse damer på besøk, så sitter de og preiker på irc. LOL. Man ser fort på hvordan er som er full skriver, og hvis man har masse damer på besøk sitter man ikke foran data (hvis man ikke er sikkelig drita da), men da merker man det fort. Mente ikke dette som en kommentar til den som la ut posten før meg, bare kom til og tenkte på dette nå... Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Jaja, sånn kan det gå.. muahahaha: Nei, jeg hadde ikke masse damer på besøk. Bare dama mi. Som tippet tidligere her, fikk ikke såve sammen med henne inatt, var for full. :-? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 POsten over var ikke ment direkte til deg, du virka ihvertfall full, men er så gøy med 14tisser på efnet og sånn som tror de er drita full etter 2 liter med Cola. Skriver helt fint, men skal alikvele få oss andre til og tro at de har drikki 1 liter med 96%. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 /me har preiket med en same kjerring via webcam som var på fest og var drittings. Skjønte egentlig aldri korfor hun surfet i fylla når hun var på fest med venner. Det hadde eg aldri giddet. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hvis du var same så sier vel det sitt (Hvis det er noen samer som leser dette så ikke ta dere nær av det) Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 heh, den skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 vel Aurstad, angående at du chattet på #hw.no mens du hadde ei dame der, det er ikke unormalt for folk som er blitt avhengige av #hw.no. det er nemlig en grunn til at jeg overnatter på nachspielet når jeg er på fest... hadde jeg dratt hjem med ei kjærring så hadde jeg sikkert satt meg foran dataen og forsømt ho... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå