Skyblues Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Følgende kommer på døra om 1-3 dager: Varebeskrivelse Bestilt Pris Totalt -------------------------------------------------------------------------------- Pioneer 50" Plasma TV - inkl bordstand 1 20796,00 20796,00 - Pioneer 50" Plasma TV - PDP-507XA 1 - Pioneer bordstand til Plasma m/swivel 1 Pioneer 50" Plasma TV Acer Aspire 7520G AMD Turion X2 TL58 1 7196,00 7196,00 Acer Aspire 7520G Cinet VGA kabel 2 meter-Bulk 1 69,00 69,00 (Kjøpte denne) Hva slags kabel bør jeg velge mellom TV og PC ? Er ikke noe teknisk geni, så jeg tar gjerne en detaljert beskrivelse. I tillegg vil jeg gjerne ha et forslag til trådløs mus som kan brukes til produktene. Har det noen hensikt/er det mulig å ha et trådløst tastatur med en viss rekkevidde, eller blir det smør på flesk ? På forhånd takk til dere som orker svare meg på denne ! Endret 4. september 2007 av Skyblues Lenke til kommentar
Skyblues Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Er det en slik jeg burde ha ? HDMI DVI Ikke greit å være på nattevakt, når det er få folk på forumet. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Det står at laptopen skal ha DVI. Så jeg tror kabelen du valgte burde virke. Angående trådløse tastsatur/mus ville jeg valg bluetooth saker. Disse har lengre rekkevidde enn vanlige mus/tastatur som går på standard radiofrekvenser for hjemmeelektronikk. Endret 4. september 2007 av radivx Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Sjekk at tv`en støtter 1:1 pixelmapping over HDMI. Min Panasonic gjør ikke det i utgangspunktet, så jeg kjører med vga kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå