Gå til innhold

BK: Due i New York

preje

Anbefalte innlegg

Fikk lyst til å legge ut et bilde som min bedre halvdel tok oppe i Empire State Building i påsken som var. Det er tatt med hennes 4 megapixels kompaktkamera (som ikke er av nyeste dato akkurat :whistle: ), og jeg synes det ble riktig så tøft og stilig tross en litt skjev horisont og ikke så mye dybdeskarphet.

Jeg har hatt det i Irfanview for en liten croping og oppskarping, men hun skal ha kreditt for å ha klart å se motivet der oppe hvor det blåste noe sinnsykt og var tjukt av turister som gikk i veien konstant. Jeg så det iallefall ikke, og det irriterer meg en smule :ermm: he he... men, er glad på hennes vegne selvsagt :yes:

Så, hva synes dere? Var det noe særlig, eller bare et vanlig turistbilde?

post-111403-1188865027_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Veldig bra komposisjon, og eg synest ikkje at kompaktens grenser er så vedig tydelige i dette bildet, er litt usikker på det sterke lyset til venstre for dua, men absolutt godkjen fra meg  :)

9422893[/snapback]

Takk! Det var hyggelig :)

Jeg er enig med deg om lyset. Det blir kanskje litt sterkt, men jeg synes allikevel det fungerer.

Et godt bilde er et godt bilde, selv om det skulle være tatt med instamatic. Dette er definitivt et godt foto slik det er blitt croppet til. Jeg synes faktisk at det er glimrende.

9424529[/snapback]

Å få en slik tilbakemelding fra akkurat deg som er så erfaren i fotoverdenen synes jeg var ordentlig moro. Ble ganske happy jeg nå :w00t:

Regner med at "fotografinnen" ikke blir spesielt deppa av å lese dette heller :thumbup:

Takker takker....

Syns den så ond ut.. :!: 

Men bildet var fint det.

9424988[/snapback]

Evil Dove :!:

9425000[/snapback]

Hørte jeg "The Birds" av Hitchcock :p

Må si meg enig med alle andre her. Jeg fikk rett og slett en veldig god følelse av å se på bildet. Komposisjon, farger og bakgrunn, alt stemte akkurat som det skulle på dette bildet.

Btw. Tjukk due.

9426851[/snapback]

Dette var veldig moro lesing. Å klare å skape et bilde som gir andre mennesker en god følelse må vel være det ultimate? Millioner takk for den :w00t:

Hvis det er flere som har kommentarer, så "feel free"! :thumbup:

Endret av preje
Lenke til kommentar

Jeg synes den begrensede dybdeskarpheten virket positivt inn her, for da får hovedmotivet mer fokus og bildet virker ryddigere. Ellers kunne bakgrunnen lett ha virket for "bråkete". Apropos "Evil Dove"; har duen et amputert bein?? Skumle sjørøvere hadde jo også det ...

Lenke til kommentar
Jeg synes den begrensede dybdeskarpheten virket positivt inn her, for da får hovedmotivet mer fokus og bildet virker ryddigere. Ellers kunne bakgrunnen lett ha virket for "bråkete". Apropos "Evil Dove"; har duen et amputert bein?? Skumle sjørøvere hadde jo også det ...

9433097[/snapback]

Duen ser ut til å mangle "tær" på venstre fot ja.

Det er et hardt liv der ute ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...