Mekker`n Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Svein svendsen trafikk skole eller hva det het gasser rundt i mitsubishi evo7 og M5 blant annet.. Mye gromme biler. Da er det nesten greit at det koster litt. Lurer på om de ettermonterer pedaler på værstingene... Må man ikke ha 12 eller 16 obligatoriske kjøretimer nå? hørte no snakk om det.. Jeg har kjørt uten lappen i 2 år snart... Jeg må ta teori og oppkjøring igjen, hva koster det? Fikk 0 feil på teori og oppkjøring første gang Tviler på at det går igjen.. gruer meg til teorien Hele pakka kom på rett under 10 000,- i 2001. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg fikk lappen i mai, og jeg betalte 17k for alt. Da hadde jeg så og si det som var minimum. Hadde vel 8-9 kjøretimer totalt (veiledningstimer, sikkerhetskontroll, vanlige kjøretimer og oppvarmingstime). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har kjørt uten lappen i 2 år snart... Håper du aldri får lappen igjen! Mistenker at det var en grunn for at du "måtte kjøre 2 år uten lappen"! Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Var uheldig da jeg flytta en bil i fylla til en annen parkeringsplass. Jeg kjørte et par meter og ble stoppa. Aldri fått bot eller kræsja. som sagt null feil på alt forrige gang. Holdt på med minibuss lappen og tok t.o.m kjørekurs da jeg satt inne og sona straffen! Jobber som mekaniker og har alt for mange biler og 1 moped Jeg kler ikke å reise kollektivt Håper du mister lappen! Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Tror jeg får pressa lappen til minstepris. Har hatt 6 obligatoriske kjøretimer og glattkjøring. Mangler bare forbikjøring og langkjøring. Teori tok jeg for 2 år siden da jeg tok mopedlappen. Vet ikke hvor mye jeg lander på helt sikkert... Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Betalte 9900.. For 2 år siden.. Tok KUN det obligatoriske... Tok ingen kjøretimer utenom de 2 obligatoriske, glattkjøring osv.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Off topic on topic: serfikat?! S E R T I F I K A T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå