Gå til innhold

Noen som har testet Warhawk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt av morroa er jo at du spiller online, litt ala unreal turnament egentlig. Liker du krig og action så er warhawk spillet for deg. Anbefaler det trygt videre jeg hvertfall.

Fåreløpig er det kun på ps store du kan kjøpe det for ca 200,- Boxed versjon 19-09-2007 (Cdon.com)

Lenke til kommentar

Warhawk har eg testa, og eg synest det verkar svært bra. Eg kunne òg godt tenkt meg ein einspelar-del, men det er kanskje greit at dei fokuserte på fleirspelar, for det verkar veldig godt gjennomført. Eg liker spesielt godt at det går an å spele fleire på samme konsoll samstundes som ein er på nettet.

Warhawk er akkurat no kun tilgjengeleg frå PSN, men skal komme i butikk i løpet av månaden. Då må du betale ein del meir, men får med headset, samt moglegheit for å bruke det med fleire kontoar, om eg har forstått det rett.

Kay

Lenke til kommentar

Kan bekrefte at du med retailen kan kjøre spillet fra forskjellige kontoer.

Med PSN-versionen kan du bare kjøre det fra kontoen du lastet ned på. Det kan spilles på samme konto på en annen PS3, men først 24 timer etter forrige gang du spilte.

Jeg digger Warhawk, og savner ikke på noen måte en singleplayer-del. Tror jeg ville følt meg ensom. :ermm:

Folk begynner å bli for gode i det allerede, så jeg anbefaler deg til å få det ned fortest mulig for å ikke bli hengende etter så veldig. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...