Gå til innhold

Hvordan legger jeg til en skanner? (HASTER VELDIG)

Anbefalte innlegg

Hvordan legger jeg til en skanner? Første gang jeg la inn skanneren poppet det en innstalerings melding opp. Kunne da ikke innstalere, men har lastet ned fila nå, men var så uheldig å trykke ikke vis denne meldingen igjen :( . Hvordan legger jeg til skanneren nå? Skanneren er en CanoScan N1240U.

Endret av oblivion_-__
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan legger jeg til en skanner? Første gang jeg la inn skanneren poppet det en innstalerings melding opp. Kunne da ikke innstalere, men har lastet ned fila nå, men var så uheldig å trykke ikke vis denne meldingen igjen :( . Hvordan legger jeg til skanneren nå? Skanneren er en CanoScan N1240U.

9422617[/snapback]

Fikk du ikke med CDer hvor du kan instalellere alle drivere og nødvendige programmer fra?

Lenke til kommentar

9422617[/snapback]

Fikk du ikke med CDer hvor du kan instalellere alle drivere og nødvendige programmer fra?

9422635[/snapback]

Nope, men fikk løst problemet. Brukte en annen PC. At jeg ikke har tenkt på det før. Føler jeg har kastet bort 1 time av live mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...