Gjest Slettet+546574 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Mye, og sterk! Hehe - lærte i Luckey Luke for noen år siden hvordan lage ordentlig kaffe. Koke opp vann, og legg i en hestesko. Så heller du i kaffe til hesteskoen flyter. Nå heter det vel Lucky Luke, gjør det ikke??? Tror dessuten ikke at det trikset vil funke. Kaffen ville vel bare lagt seg oppå hesteskoen, eller det ville den, hadde det ikke vært for at vannet kokte, og dermed brakte kaffen med seg rundt i kjelen. Når kjelen er tilsatt nok kaffe, vil disse strømningene bli så sterke at de løfter hesteskoen opp til overflaten. Og voila; ypperlig kaffe Lenke til kommentar
macos Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Vanlig nytrakta svart kaffe er best. Merke spiller egentlig ingen rolle. Viktikst at trakteren er rein. Men ute i skauen er det pulverkaffe laget i ei "møkkete" kjele for topp nytelse ...er min mening... Lenke til kommentar
Odden Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Cappucino er digg, det er også Irish Coffie. moccakaffe har jeg ikke tatt tiden til å drikke enda... og jeg drikker nesten bare kaffi i Afrika. og på studenthuset. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Espresso i en liten kopp med masse sukker. Lenke til kommentar
Bisniss-Jøden Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Kvalitets kaffe fra tiern hvis jeg har rå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå