Bach Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Nå har det vært tråder om biler (med og uten mor), brus (med og uten smak) og det aller meste annet. Feks det nærmeste jeg kommer bil er busskort, så nå starter jeg en ny tråd. Sak jeg hørte på radio for noen år siden om "idealkaffen": "Varm som Gehenna, svart som Satan og ren som en engel." Edit: Sensuren tar til og med poesi, så jeg måtte omskrive litt. Jeg personlig er fornøyd så lenge kaffen er svart, sterk og i rikelige mengder. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Svart kaffe er best... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Dette hoeres ut som en god kopp kaffe etter en lang dags arbeid: Kopi Luak, or "cat shit" coffee, drives the Nipponeese wild. The Luak is a small cat-like creature that eats ripe coffee cherries right off the tree, digests the flesh but poops the beans out whole. Somehow the fermentation undergone in the animal's stomach makes the final cleaned and roasted coffee beans taste really really good. This stuff sells for $100 per pound and is woofed down by the gallon in places like Japan and Sumatra. These guys can quaf cat ka-ka all they like, fricking wierdos. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Liker pulver kaffe som nescafe eller noe slikt. husker ikke men drikker det med melk Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg liker den så sterk og svart att du garantert våkner etter den første koppen og er klar for Oslo marathon etter den andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Mye, og sterk! Hehe - lærte i Luckey Luke for noen år siden hvordan lage ordentlig kaffe. Koke opp vann, og legg i en hestesko. Så heller du i kaffe til hesteskoen flyter. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Svart sterk kaffe Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Mye, og sterk! Hehe - lærte i Luckey Luke for noen år siden hvordan lage ordentlig kaffe. Koke opp vann, og legg i en hestesko. Så heller du i kaffe til hesteskoen flyter. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Svart kaffe er best laget med evergood eller friele Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hva er kaffe? Trønder som ikke drikker kaffe sier dere ja... Lenke til kommentar
pekle Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Eg er litt meir pinglete og foretrekk iskaffe (den til Tine), berre så synd dei slutta å lage den grønne. Men den oransje er brukbar den og. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Liker den hvite best jeg. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Svart kokekaffe er best! Lenke til kommentar
glabba Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Eg er litt meir pinglete og foretrekk iskaffe (den til Tine), berre så synd dei slutta å lage den grønne. Men den oransje er brukbar den og. Klarer ikke helt å bestemme meg når det gjelder Tine sin iskaffe. Noen ganger smaker den dritgodt, andre ganger gjør den meg kvalm... Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Mye, og sterk! Hehe - lærte i Luckey Luke for noen år siden hvordan lage ordentlig kaffe. Koke opp vann, og legg i en hestesko. Så heller du i kaffe til hesteskoen flyter. Nå heter det vel Lucky Luke, gjør det ikke??? Tror dessuten ikke at det trikset vil funke. Kaffen ville vel bare lagt seg oppå hesteskoen, eller Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Foretrekker Friele, men så er jo jeg fra Bergen også..... Ellers lager jo jeg også litt av hvert på kjøkkenet, har både trakter, espressokoker og melkeskummer. En dobbel espresso med melkeskum og sukker på får deg fort på bena en tidlig vintermorgen... Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Svart sterk kaffe. Americano som man kaller det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Svart kokekaffe er best! Hæ? kokekaffe svart, har du hellt i en hele pose da for å få den svart. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Skal ikke være tvil her gitt. Latte er stikkordet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå