mrfrekhaug Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei! Jeg har kjøpt en 4 gb MSD som jeg skal bruke i PSP'en min. Problemet er at jeg ikke får kopiert noe inn på minnekortet for jeg får opp følgende feilmelding: Kan ikke kopiere ..... disken er skrivebeskyttet Jeg får heller ikke til å formatere kortet i WinXP. Det skjer ingenting når jeg trykker "start". Jeg har heller ikke funnet noen fysisk knapp, e.l til å ta av skrivebeskyttelsen. Har dere noen tips til hvordan jeg kan formatere kortet/ legge innpå filer? Jeg bruker en forholdsvis ny laptop med integrert minnekortleser. Mvh Mr Frekhaug Lenke til kommentar
mrfrekhaug Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Er det ingen som har vært borti problemet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er det ingen som har vært borti problemet? 9433367[/snapback] Sannsynligvis har du bare EN eneste bryter/ting å switche på kortet, gjør det og skrivebeskyttelsen bør bli opphevet. Lenke til kommentar
mrfrekhaug Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Er det ingen som har vært borti problemet? 9433367[/snapback] Sannsynligvis har du bare EN eneste bryter/ting å switche på kortet, gjør det og skrivebeskyttelsen bør bli opphevet. 9433373[/snapback] Hei! Ja jeg har lett overalt på kortet, men det er ingen knapp eller bryter å se. Det er en bryter på Memory Stick adapteret, men der har jeg tatt av "lock" funksjonen. Skal prøve på en annen maskin i helgen. Kanskje det fungerer da Lenke til kommentar
mrfrekhaug Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Prøvde det på en annen PC og der funket det uten problemer! Sikkert noe som var i veien med minnekortleseren på laptopen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå