brutter Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 har etter mye om og men og fram og tilbake mellom ps2 og xbox, endelig fått sistnevnte i hus, bare for å konstatere at den bråker irriterende mye... er det midre bråk fra ps2 enn xbox?... har ps2 i det hele tatt kjølevifte? Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 boxen bråker da ikke så mye. Du merker jo ikke noe til det når tven er på "normalt" volum. Men den høres når det er seint og lyden må dempes litt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Både Xbox og PS2 bråker... Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det er enorm forskjell på XBoxer produsert før og etter august/september 2002. Jeg har tilgang på begge utgaver, og den før bråker som et h#%¤%" mens den etter har et meget behagelig støynivå. De nyere utgavene mangler vifte på GPUen og bråker derfor mindre. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Bytt viftene da... ikke store problemet... annet enn at garanti forsvinner da Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Begge konsollene bråker alt for mye etter min mening. Har ikke så mye erfaring med gamecube, men det sies at den også bråker. Savner gode gamle dager da det ikke var noen bevegelige komponenter på hardwaren bortsett fra på-knappen *host* Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Sier bare en ting, Dreamcast høres ut som en boeing 747 Lenke til kommentar
brutter Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 min er produsert 191002... men den har også vifte på cpu'en.. høres ut som en hårføner... om noen lurte... moro med respons forresten... Lenke til kommentar
OhHnOo! Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Men har du på (G)pu'en?? Ikke cpu'en. Lenke til kommentar
Ketsjupp Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 http://www.xboxmod08.com/Tutorial_-_How_to...t-Xboxmod08.pdf Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Både Xbox og PS2 bråker... Enig der gitt, men mest bråkete av alle er det minimale monsteret Game Cube... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg kjøpte min elskede Box i juli og har derfor den "bråkete" versjonen.. Er jo bare å ha litt volum på spilla du speller.. så hører/glemmer du bråket... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Min erfaring er at PS2 lager en mer irriterendes høy frekvent lyd enn det xbox gjør. Begge to bråker, det er det ikke noe tvil om, men JEG syntes PS2 bråker mest. En annen ting er at Xbox har en slik gammel harddisk som skraper og hakker når den flytter på leser hodet . Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Både Xbox og PS2 bråker... Enig der gitt, men mest bråkete av alle er det minimale monsteret Game Cube... Hmmm....tør jeg spørre om du har grunnlag til å si det. Jeg har nemlig alle tre konsollene, og min gamecube er tilnærmet lydløs i forhold til de to andre. Men, bevares det kan godt hende at dette gjelder bare meg:) Beklager, at dette ble litt off-topic... Lenke til kommentar
brutter Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Ketsjupp; testa linken, men den funka ikke... isj... noen som i korte trekk kan fortelle hva det dreier seg om? Lenke til kommentar
Ketsjupp Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Linken virker hos meg (Må ha Adobe Acrobat reader installert), men uansett så er det tips om hvordan få X-boxen stille : - Bytte harddisk (Segate Barracuda IV er brukt i denne tutorialen) - Bytte av vifte på CPU og GPU. (Tutorialen beskriver å bytte vifter til Titan, men tipper man kan finne egnede erstatningsvifter på Microplex med lavt støynivå - papst eller noe sånt.) Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Legger ikke merke til støyen fra "X'n" jeg.. Jeg spiller jo med den så da overdøver det vel bråket.. :wink: Lenke til kommentar
Fro Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg synes GC er konsollen som bråker minst, men ikke mye mindre en Xbox. PS2 bråker mest synes jeg, men alle tre går ann med ok lyd på TV-enanlegg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå