Gå til innhold

Den lille slemme tråden

Shibiz

Anbefalte innlegg

Så her kan du skryte over dine slemme gjerninger som du har gjort opp igjennom årene, eller slemme gjerninger/handlinger du har gjennomført idag.

Kom gjerne med ondskapsfulle ider til andre brukere. :evil:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg tar det som et selvfølge at alle brukere følger forum reglene til punkt og prikke!

Brukermoderator er velkommen til og legge til regler. :)

La meg begynne..

I det siste har Kr.sand hatt en stor vekst av rumenske tiggere.. Så hva gjorde jeg?

Jeg tok ut 1000kr fra nærmeste minibank og gikk bort til den jevnaldrende gutten som satt under en "I-channel" boks. Tok fram 1000 lappen, og rett før jeg skulle putte den i 7-eleven koppen hans sa jeg "Sorry, not today!".. :evil: :!:

Litt slemt, men sånn er verden. Man får ikke alt gratis!

Endret av Shahab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pøbelstreker fra barndommen:

Stjel små melkekartonger fra barneskolen og fjern ytterste papplaget. Vent til melken er ”moden” (kartongen utvider seg og blir helt rund) og kast på ytterdøren til utvalgte naboer.

Gamle egg: Samme som den over.

Fuktede bomullsbiter + blåserør: Masse små stygge prikker som sitter fast på husa til folk. (Viktig å sikte på områder som man ikke enkelt kan komme til)

Fiskesen + sammenkrøllet søppelsekk: Legg søppelsekken i en veigrøft og legg deg på lur i grøfta på andre siden. Rykk til å dra posen over veien rett før det kommer en bil.

Lighter + bensin/spylervæske etc: Ganske lik den over.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...