Shibiz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Så her kan du skryte over dine slemme gjerninger som du har gjort opp igjennom årene, eller slemme gjerninger/handlinger du har gjennomført idag. Kom gjerne med ondskapsfulle ider til andre brukere. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg tar det som et selvfølge at alle brukere følger forum reglene til punkt og prikke!Brukermoderator er velkommen til og legge til regler. La meg begynne.. I det siste har Kr.sand hatt en stor vekst av rumenske tiggere.. Så hva gjorde jeg? Jeg tok ut 1000kr fra nærmeste minibank og gikk bort til den jevnaldrende gutten som satt under en "I-channel" boks. Tok fram 1000 lappen, og rett før jeg skulle putte den i 7-eleven koppen hans sa jeg "Sorry, not today!".. :!: Litt slemt, men sånn er verden. Man får ikke alt gratis! Endret 3. september 2007 av Shahab Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Respektløst... 9423099[/snapback] haha den var jo bra da! Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hmm. Slemmeste jeg har gjort? Knust noen stakkars hjerter kanskje. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Den var litt fin, Shahab. ^^ Kan nok ikke skryte av å ha gjort så mye slemt selv, og kan ikke si jeg kommer på noe spesielt jeg har gjort heller. Faen. >.< Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Respektløst... 9423099[/snapback] Ja, skal man liksom respektere organiserte ferietiggere også nå? Litt av det samme, dog ikke de samme verdiene: På Roskilde er det veldig gøy å "fiske sigøynere", noe man gjør med en stang av noe slag, en snor og en flaske. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Respektløst... 9423099[/snapback] Det er ikke noe vi gjør hver dag, men man går ganske lei av dem og deres organisert tigging! Noe vi pleide og gjøre på ungdomskolen var å lime igjen jente doene med super lim. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=+slem+++gutt Hoppsan. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Respektløst... 9423099[/snapback] Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Respektløst... 9423099[/snapback] Det som er respektløst er at Romania har kommet inn i EU eller hva, så nå kommer jo alle tiggerne hit. Endret 4. september 2007 av Demille Lenke til kommentar
skraml Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Pøbelstreker fra barndommen: Stjel små melkekartonger fra barneskolen og fjern ytterste papplaget. Vent til melken er ”moden” (kartongen utvider seg og blir helt rund) og kast på ytterdøren til utvalgte naboer. Gamle egg: Samme som den over. Fuktede bomullsbiter + blåserør: Masse små stygge prikker som sitter fast på husa til folk. (Viktig å sikte på områder som man ikke enkelt kan komme til) Fiskesen + sammenkrøllet søppelsekk: Legg søppelsekken i en veigrøft og legg deg på lur i grøfta på andre siden. Rykk til å dra posen over veien rett før det kommer en bil. Lighter + bensin/spylervæske etc: Ganske lik den over. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=+slem+++gutt Hoppsan. 9424160[/snapback] Ein tråd er nok, derfor stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg