kvarsnes Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hei jeg lurer på om noen kan gi meg et godt råd i en 50cc (heldst racing) skal kjøpe meg nå snart så hvis noen pliiiiiz kan gi meg et vink i riktig rettning så takker jeg for det Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Sykkler du da skal se på er Yamaha TZR , Derbi GPR racing , aprilia RS 50 , Motorhispania RX , peugeot XR6 og rieju RS2/pro Nesten alle syklene har AM6 motor , som er stort sett det de fleste nymotens mopeder kjører på , med untak av derbi GPR som har en litt annen motor men forskjellene på de er minimale så ikke noe å bry seg om . Du velger den DU liker best Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Derbi har sterkere veiv og clutch, men har også hatt noen problemer med det elektriske.. Hvis du tenker å kjøpe en ny moped, ville jeg gått for en TZR eller Aprilia RS, de nyeste modellene har forsterket veiv og clutch. (ihvertfall RS) Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du har egentelig to kriterier du bør se på når du velger mellom de nevnte: 1. Pris 2. Utseende Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 TZR. Den finner du mye potter osv til, om du skal trimme da Men kjøp deg en 2003 - 2006 model om du skal ha TZR Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Derbi \ Gilera ftw! Gode sykler det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå