Gå til innhold

Xbox funksjoner uten Media Center

HeadShot2k

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og vurderer og kjøpe 360 Premium.. Men lurer på hva slags funkjsoner får jeg brukt når jeg IKKE har Windows Media Center, har bare vanlig XP SP2?

Får jeg spilt av divx?

Får jeg sett på WebTV(tv2)?

Har søkt litt rundt men er bare om media center overalt! :( hehe..

Hilsen Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sitter og vurderer og kjøpe 360 Premium.. Men lurer på hva slags funkjsoner får jeg brukt når jeg IKKE har Windows Media Center, har bare vanlig XP SP2?

Får jeg spilt av divx?

Får jeg sett på WebTV(tv2)?

Har søkt litt rundt men er bare om media center overalt! :( hehe..

Hilsen Thomas

9422079[/snapback]

To enable streaming to an XBox, one would need to enable media sharing (this is where either WMC or WMP11 comes in). Apparently, there is/was a way to transcode avi files with the help of WMC, see http://avforum.no/forum/guider-video/29743...xbox-360-a.html. TVersity (there's a dedicated thread on this board) offers an alternative to Micro$oft's solutions. Still, transcoding everything to wmv on the fly can be a real pain unless one got a top of the line machine. OTOH, TVersity has absolutely no problem with wmv files even on my rather underpowered laptop.

Lenke til kommentar

Etter at Orb og TVersity har gjort det mulig å spille av alle slags formater ved streaming fra PC-en din, er MediaCenter nå den dårligste løsningen.

Bare last ned og installer orb, som skaffes fra www.orb.com

Med orb kan du streame alle slags filtyper PC-en din spiller over til Xbox 360'en din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...