HyperPhreak Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Jeg lurer på en ting.... Trenger man egentlig en diskettstasjon hvis man ikke bruker/har bruk for en?? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Opprinnelig hadde jeg maskinen min uten diskettstasjon. Etterhvert fant jeg ut at det var praktisk, men det var stort sett fordi noen kammerater kom og skulle gjøre skolearbeid... Du trenger det ikke, men det er greit å ha! Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Quote: On 2002-01-02 22:13, HyperPhreak skrev:Jeg lurer på en ting....Trenger man egentlig en diskettstasjon hvis man ikke bruker/har bruk for en?? Du trenger ikke diskettstasjonen. I mange (alle?) kan du disable søking etter FDD. :smile: Jeg kan ikke huske siste gang jeg brukte disketter. [ Denne Melding var redigert av: Ardie på 2002-01-02 22:56 ] Lenke til kommentar
eirik_bk Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Eneste gangen du trenger floppy er når du skal flashe biosen..=) Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Quote: On 2002-01-02 23:09, eirik_bk skrev:Eneste gangen du trenger floppy er når du skal flashe biosen..=) Psj, boot-cd er mye tøffere -- Tommy H. Lenke til kommentar
xonic Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 som jeg har forståyy er det ikke så enkelt å formatere med boot cd, der bruker jeg diskett og andre små ting. men nesten aldri ellers Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Man trenger ikke floppy nei, lag deg en bootable cd med diverse snackz på, så holder det. jeg har en med virus sjekker, scandisk lign sak, fdisk etc etc etc. Lenke til kommentar
HyperPhreak Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Ok, takk for alle svarene. Trur jeg skal lage meg en boot-cd :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå