Deadringer Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei. Jeg skal ha meg en ny skinnjakke før vinteren, men jeg finner ingen som nærmer seg å ha det designet jeg ønsker. Derfor lurer jeg på om dere vet om noen nettbutikker(helst norske) som selger tøffe skinnjakker? Jeg ønsker ikke ei penjakke, men en litt røffere som kan være med på en tur i skogen uten at en tenker over hvor sliten den ser ut i etterkant. Den må ha glidelås, ikke knapper. Noen som aner hvor jeg kan få fatt på noe slikt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tenkt på å sjekke i en MC-butikk? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Zoovillage Internasjonal klesbutikk med avdeling i Sverige, som shipper til Norge. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Når begynte Zoovillage å sende til Norge?... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har alldrig likt skindjakker, gruf Men her har du noen, så velg og vrak. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Tenkt på å sjekke i en MC-butikk? 9423098[/snapback] Ser ut til at jeg må noe sånt. ZoovillageInternasjonal klesbutikk med avdeling i Sverige, som shipper til Norge. Fant ikke noe bra der heller dessverre. Andre forslag? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 http://www.uswings.com/index.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå