mirrormatch Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har en bærbar Dell Inspiron 5100 som jeg lovte nevøen min jeg skulle kikke litt på siden han ikke fikk den til å starte. Den bare "ble" sånn plutselig, sier han. Maskinen virker ganske død, det eneste som starter er vifta til CPU og den optiske enheten hvis man har i en CD. Skjermen er helt svart, tastaturet ser ut til å være dødt (caps lock og num lock virker ikke) og jeg hører/føler ingen tegn til at harddisken starter (ingen lys i indikator, ingen vibrasjoner eller summelyder) Power on lampa lyser men ikke noe annet. Hva kan være feil? Noen med lignende symptomer? Jeg er ikke redd for å åpne maskinen om det skulle være et alternativ. Eller skal jeg bare strippe den for deler... Lenke til kommentar
B0P Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Uavhengig av garanti/ikke garanti så er det greiest å først ringe support for å få hjelp på dell-maskiner. Inspiron-support nås på 67 11 68 82. Lenke til kommentar
mirrormatch Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Tenkte i hovedsak å prøve å få hjelp her, ikke hos Dell... Høres ut som om harddisken starter nå, men fremdeles mørkt og ingen respons fra tastaturet. Hva bør jeg hovedsaklig se etter om jeg åpner maskinen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå