supern- Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg lurer på om det er en "sub-out" kontakt bak på org. stereoen i Volkswagen Polo 2006 mod. Lurer på om jeg skal sette inn en sub baki. Noen som har tegninger? Har Googla ganske lenge nå uten å finne noe som helst. Mvh Endret 3. september 2007 av supern- Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du kan jo dra den ut og se ... Tviler sterkt, veldig sterkt. Om du hadde fortalt hvilket merke eller hvilken modell spilleren var, så hadde det kanskje hjulpet oss litt Lenke til kommentar
supern- Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) hehe, skjønner. fant ut nå at det er en "RCD 200". Det var det eneste som sto *google* edit: fant absolutt ingen ting. bare masse skit om åssen cd spilleren så ut forfra og hvor "bra" den var osv. får foresten ikke dratt ut cd spilleren siden jeg ikke har de pinnene man må trykke inn. Endret 4. september 2007 av supern- Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Finner info om det, så jeg tviler sterkt på at den har dedikert sub utgang. Men den har nok èn vanlig utgang som du kan koble forsterker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå