dangaute4 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hallo har hatt telenor og er møkka lei av at eg skal detta ut av nette heila tida så eg tenkte og kontakta diskusjon og spørr dere hva jeg trenger trenger go opplastin og nedlasting og någe eg kan spela med låge ping Ikkje aktuelt : Telenor eller någen abonomang som går gjennom kan heller ikkje ha lyse for me har ikkje gravd kabel men det gåt med ADSL av någe Goe tips? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Det at nettet ofte faller ut ligger som oftest på linjen hjem til deg og da hjelper det lite å bytte leverandør. Det du kan prøve er å velge en leverandør som har montert egen DSLAM i sentralen. De jeg kan komme på i farten nå som er størst er Ventelo, NextGenTel, og enkelte crappy kraftselskap ISP`er. Ellers bruker vel de aller fleste telenor sin DSLAM. Har selv Telenor og det er knallstabilt. Eneste nedetiden jeg har hatt er når det har vært problemer mellom meg og sentralen. Endret 4. september 2007 av rolvs Lenke til kommentar
mkon Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Telenor eier garantert linja til deg og alle må leie gjennom dem så da er det hipp som happ:P Har hatt telenor i 4 år og linksys wrt54g trådløs router. Har ikke detta av nettet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå