Gå til innhold

Multiboxing - er det ok?


Anbefalte innlegg

Herrejesus så mange som var for multiboxing her da. Det er vel fordi det høres "kult" ut og alle vil prøve det selv. Jeg orker virkelig ikke å argumentere imot alt som er blitt sagt her, det blir jo som å skrive en hel avhandling og trøkke det inn i øregangen med pinsett der man bare møter masse ørevoks. Vel, får se når jeg gidder / får tid.

 

Ja du kan bli ganket av en kar som styrer 5 personer, men med såpass mye ganking og urettferdige slåsskamper i wow så holdet bare ikke det argumentet.

Multiboxing er et fremmedelement i et naturlig urettferdig miljø, så det kan ikke sammenliknes. Man rettferdiggjør ikke knivdrap bare fordi det er slossing og uro i et område.

9462468[/snapback]

 

For en forferdelig sammenlikning, du kan umulig være seriøs. Mange som er for multiboxing? Muligens fordi folk har vært med i mmorpg gamet lenge nok til å vite hva det går ut på, og at det faktisk er lov og akseptert. Det er alltid greit med en debatt om et tema, men når du drar slike sammenlikninger så blir det vanskelig å holde seg seriøs.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herrejesus så mange som var for multiboxing her da. Det er vel fordi det høres "kult" ut og alle vil prøve det selv. Jeg orker virkelig ikke å argumentere imot alt som er blitt sagt her, det blir jo som å skrive en hel avhandling og trøkke det inn i øregangen med pinsett der man bare møter masse ørevoks. Vel, får se når jeg gidder / får tid.

9462468[/snapback]

 

Hva med å faktisk lese argumentene som de fleste i denne tråden kommer med? Da skjønner du hvorfor de fleste synes multi boxing er helt greit. Å slenge ut en påstand som, "at de fleste er for er vel fordi det høres "kult" ut", gjør at jeg får inntrykk av at du tror du er mye smartere enn storparten av de som har skrevet i denne tråden. Du er vel ikke bare frustert over å bli ganket, av en som tilfedigvis drev med multi boxing?

Lenke til kommentar

Hva de fleste synes er helt irrelevant - det er jo fordi de ikke har blitt knerta/campa av en multiboxer og gjerne vil gjøre det selv fordi det høres "helt rått ut". Jeg har lest argumenter, svart på noen av dem, men det er jo en heldagsjobb å svare alle. Og hva har kulhet med intelligens å gjøre? Har aldri blitt ganket av noen, men multiboxing der third party programs inngår er bare tull og hører ikke hjemme noen plass, selv om andre her skulle mene noe annet.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ikke noe imot multiboxing, det har aldri gått ut over meg. Men er det ikke ganske åpenlyst at en som multiboxer med 1 healer og 4 like andre har tenkt til å selge minst 3 av kontoene? I tillegg tviler jeg på at det er mulig å multiboxe uten 3.parti programvare. Dette bryter med EULAen til WoW.

Lenke til kommentar

Jeg har multiboxet en stund nå. 5-man. Jeg gjør det for utfordringen og spenningens skyld. Spilt WoW siden open Beta(2004) så etter du har raida det som er, leter du etter nye utfordringer. Jeg har levla alle selv, hver for dem selv, jeg spiller PvE og jeg styrer alle selv. Bruker Keyclone og Revelution mus, pluss en hel del macroer. Utrolig hva /castsequence kan gjøre for deg. Og utfordrene er det når Tanking, healing, CC og dps skal gå i orden. Men du verden hvor gøy det er. Jeg spiller nå kun et par ganger i uka, og da er det enten Raid eller Multiboxing instances. Bruker 1 pc med 3 klienter og 1 med 2 klienter. Slik jeg holder på ser jeg ingen uretferdighet med det, jeg ganker ingen, men prøv deg på noe bakholdsangrep mens jeg denger en elemental, og jeg skal love deg du skal få angre:)

 

Husk at det er ett spill, og du har sikkert blitt dengt av en high lvl i westfall eller barrens før, er det også juks?

 

Ha det gøy:) det er det spillet går ut på

 

PS, det er ingen ulovligheter med og eie flere kontoer, ei heller bruke Autohotkey eller Keyclone, så lenge du trykker tastene selv:) hilsen Blizzard og GMs

Endret av Poti
Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt meg enda en account og skal levle en Holy paladin ved å booste med min shaman, lurer bare på hvordan man coordinerer 2 klienter(1 datamaskin) - er det addons som du installerer eller må du ha programvare?

 

Vil bli slitsomt å swappe vinduer på høyere level for å heale evt, men det går greit å ha på /follow og swappe for å loote etc.

Endret av Ole J
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Da har jeg kjøpt meg enda en account og skal levle en Holy paladin ved å booste med min shaman, lurer bare på hvordan man coordinerer 2 klienter(1 datamaskin) - er det addons som du installerer eller må du ha programvare?

 

Vil bli slitsomt å swappe vinduer på høyere level for å heale evt, men det går greit å ha på /follow og swappe for å loote etc.

http://www.dual-boxing.com/forums2/viewtop...870a17989120581

 

Program som lar deg sende tastatrykk til flere wow-vinduer. Kan også broadcastes til andre datamaskiner. Fullstendig lovlig å bruke. Så kan du styre alle charactherene fra samme tastatur. Jeg f.eks har healing-spellsa til druiden min på CTRL+1, CTRL+2 osv.. Warlocken sine spells på 1,2,3,4.. Så når jeg holder inn CTRL vet jeg at det er druiden jeg caster med :)

 

Mine chars:

http://wow-garden.com/imgupload/users/zbeg...0308_035421.jpg

Pally for tank, warlock for dps, druid for healing. Neste prosjekt er en mage for cc :)

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

dualboxing har vært ganske vanelig i de fleste MMO`s oppover årene, vaneligvis så har de en buffer/healer på "box" for at man kan solo bedre..

 

for å ikke glemme at man lvler jo 2 characters på en gang.. hvorfor skulle det ikke vært lovelig? så si alle kan gjøre det hvis de har pc til det..

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar

Anser meg selv som en stor motstander av alt som heter juks og fanteri i WoW (eller hvilket som helst MMO). Men dette ser jeg virkelig ikke problemet med så sant det ikke benyttes ulovlige programmer eller boter. Og Blizzard gnir seg vel i hendene (money money money). Eneste jeg ville irritert meg over er å få en sånn fyr på samme lag i en BG.

 

Spørsmål:

 

Hvorfor er shamans ideelt for dette? Totems og chain heal?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Anser meg selv som en stor motstander av alt som heter juks og fanteri i WoW (eller hvilket som helst MMO). Men dette ser jeg virkelig ikke problemet med så sant det ikke benyttes ulovlige programmer eller boter. Og Blizzard gnir seg vel i hendene (money money money). Eneste jeg ville irritert meg over er å få en sånn fyr på samme lag i en BG.

 

Spørsmål:

 

Hvorfor er shamans ideelt for dette? Totems og chain heal?

 

5x chain ligthening i PvP? =p

Lenke til kommentar
Da har jeg kjøpt meg enda en account og skal levle en Holy paladin ved å booste med min shaman, lurer bare på hvordan man coordinerer 2 klienter(1 datamaskin) - er det addons som du installerer eller må du ha programvare?

 

Vil bli slitsomt å swappe vinduer på høyere level for å heale evt, men det går greit å ha på /follow og swappe for å loote etc.

http://www.dual-boxing.com/forums2/viewtop...870a17989120581

 

Program som lar deg sende tastatrykk til flere wow-vinduer. Kan også broadcastes til andre datamaskiner. Fullstendig lovlig å bruke. Så kan du styre alle charactherene fra samme tastatur. Jeg f.eks har healing-spellsa til druiden min på CTRL+1, CTRL+2 osv.. Warlocken sine spells på 1,2,3,4.. Så når jeg holder inn CTRL vet jeg at det er druiden jeg caster med :)

 

Mine chars:

http://wow-garden.com/imgupload/users/zbeg...0308_035421.jpg

Pally for tank, warlock for dps, druid for healing. Neste prosjekt er en mage for cc :)

 

Takk for linken :)

 

Hjem og prøve med min mage/hunter kombo :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...