Gå til innhold

Multiboxing - er det ok?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dual boxing er bare latterlig.

2x dual boxing, når man låner en kompis sin account for å booste sin egen figur, er greit.

 

Men å holde på med faktisk flere figurer av gangen på samme tid, blir bare idiotisk.

Det sier litt om hvor avhengi folk kan bli, hvor mye folk gjør for å bli best og å overbevise andre.

9430323[/snapback]

 

lol.. bare... lol..

 

Det er ikke dette som er poenget. Poenget med å dualboxe/multiboxe er å få en utfordring, ikke å bli best ( dette kan du ikke bli uansett når du skal spille flere kontoer ). Overbevise andre om hva?

 

Greit å være misunnelig men du trenger ikke lage sånne poster alikevel.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Man spiller for å ha det moro. Wow gir nesten ingen utfordring til noen, kanskje unntatt heavy theorycrafting osv i hardcore endgame.

Poenget med wow kan hende for trådstarter er å konkurrere med andre spillere og "være best", men for en multiboxer kan det være at målet hans i spillet er å få gjort så mye som mulig på egen hånd?

 

Som påpekt tidligere skader det ingen andre enn din egen lommebok, og er du villig til å betale den prisen for å ha det enda morsommere i ett spill så får du lov. Det skal også en god del skills til å faktisk få gjort ett ordentlig instance run, ettersom han som regel (på level 70 that is) vil trenge å ha med tank, healer, crowd control og dps, noe som er ganske nært umulig for en spiller å gjøre.

 

La nå mannen få nyte spillet på sin måte så kan du gtfo og spille på din måte, Capiché?

Lenke til kommentar

Ja i den threaden sier en blue til slutt:

Franchesca, the investigation was concluded on all of your accounts and all unlocked; no action has been taken against them, as the Account Administration team are satisfied that you did not use third party programs in this incident.

Så det er vel i det hele tatt en grense mellom "third party programs" og manuell switching.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Ja i den threaden sier en blue til slutt:
Franchesca, the investigation was concluded on all of your accounts and all unlocked; no action has been taken against them, as the Account Administration team are satisfied that you did not use third party programs in this incident.

Så det er vel i det hele tatt en grense mellom "third party programs" og manuell switching.

9431206[/snapback]

 

Poenget ditt?

 

Selvfølgelig er det ulovlig å bruke third-party programmer, men det er jo dette de fant ut at han ikke hadde gjort.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ingen formening om dette enda, da dette er nytt for meg, men jeg lurer på:

Hvis man skal multibokse, og man kun bruker ett tastatur og én mus, hvordan kan man da styre de andre? Gjør man det gjennom et program som deler signalet fra mus/tastatur, og sender de til de andre PCene? Er ikke det å bruke third-party software?

Lenke til kommentar
Jeg har egentlig ingen formening om dette enda, da dette er nytt for meg, men jeg lurer på:

Hvis man skal multibokse, og man kun bruker ett tastatur og én mus, hvordan kan man da styre de andre? Gjør man det gjennom et program som deler signalet fra mus/tastatur, og sender de til de andre PCene? Er ikke det å bruke third-party software?

9432221[/snapback]

 

Finnes hardware some gjør dette for deg. F.eks om du bokser 2 locks og en prest, så har du et tastatur som splittes til locksa og et tastatur til presten. Samme med mus. Bruke macroer for /follow om folka blir spredd ( etter en fear f.eks )

 

Finnes tonner av info på http://www.dual-boxing.com

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Om du blir angrepet av fem spillere har du uansett ikke en sjanse, så jeg skjønner ikke helt hva du vil fram til.

 

 

Ja, for det er jo helt det samme :roll: EN person bruker MANGE characters til IWIN i pvp. Er ikke så vanskelig å forstå, er det vel? Hadde jeg blitt ganka av 5 om multiboxeren ikke var der? Neppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...