CrashTestDummy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det skjer nesten hver dag at alle mine musikk programmer nekter å starte mp3 filene mine, de står bare på 0:00 uansett om jeg spoler eller ikke. Har noen en god ide for hva problemet er? Vista 32 bits Soundblaster X-FI Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bruker du Windows Mediaplayer, eller? Kan kanskje være verdt å prøve noe annet, rett og slett? Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Bruker alt for mange medie asvpillere, har prøvd : Winamp, Itunes, WMP11, VLC, Mediamonkey. Samme skjer på alle sammen. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hmm... kan det være noe feil med selve decoderen av MP3? Vet ikke hvordan du gjør dette på Windows. Men LAME går sikkert an å smette inn på maskinen. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Lyden er borte i alle spill også, hjelper bare å restarte maskinen... Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Merkelig. Etter at lyden forsvinner: ta å se i prosessoversikten om det finnes et program eller en prosess som «henger» igjen der. Eller som ikke blir avsluttet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg har hatt problemer med nøyaktig det samme når WinAMP har hengt seg, uten at jeg merker at det henger en winamp.exe-prosess, også starter jeg WinAMP på nytt og får flere winamp.exe-prosesser. Trikset da er å avslutte alle winamp.exe-prosessene og starte WinAMP på nytt. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 virker som om Crash prøver og starte filer som han ikke har tilgang til, sjekk at harddisken er i gang, feks høyreklikk på filen og vel egenskaper, om den viser riktig størrelse (feks 5 MB ved 5min. sang), høyreklikk på sangen, spill av -> WMP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå