Gå til innhold

Hvliken fildelingstjeneste bruker du??

Anbefalte innlegg

Ser dere har glemt en viktig en: BitTorrent :D

- Får som regel rett oppunder max speed med bittorrent (laster ned samme fil fra mange samtidig)

Hvordan bestemmer man hva man skal dele i bittorrent?

du deler den fila du laster ned

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Måtte bare komme med en kommentar jeg også :)

For tiden bruker jeg eMule. Jeg likte spesielt at man "ikke kan" laste ned en fil som du allerede har fra før av :)

Kazaa (bruker ikke lite, nei. Dumme meg) har en sånn sak, men bare hvis du har den samme filen i download-lista. Har du lasta den ned, så kan du fortsatt laste ned den samme filen. Derfor ga jeg eMule et forsøk.

Ellers bruker jeg IRC til mp3nedlastnig. Det som jeg ikke finner på IRC, bruker jeg Kazaa og winMX.

Jeg har aldri vært noe flink til FTP. Høres kult ut, men...

Jeg brukte DC++ til å dele filer med IRCvennene mine som hadde firewall, eller som satt bak en kjekk router. Brukte jeg den "globalt" ble jeg kicka med en gang. Må være noe de ikke likte. Ja, bortsett fra at jeg var på ISDN og delte 100% av det jeg hadde å dele, 18 GB.

Som jeg har sagt før, DC/++ er for rikinger.

En annen sa at eMule var for de som hadde en dårlig linje, noe som senere ble argumentert mot. eMule funker fint for meg med ISDN.

Lenke til kommentar

går for det meste på BCDC++ her, WinMX for musikk og Edonkey2000 viss det er noe nytt eller sjeldent jeg er på jakt etter. har ikke troen på Kazaa eller Kazaa Lite overhodet, møkkatjeneste spør du meg.

brukte kazaa flittig en gang i tiden helt til jeg prøvde å skaffe tak i to små sub filer (2x25kb) til en film jeg hadde. etter 8 dager i 'kø' på kazaa lite (selv med hacken) så hadde jeg fått ned 10kb. la inn Edonkey2000 og søkte etter de samme filnavnene der og ca 15 minutt senere hadde jeg begge sub filene... siden den gang så har jeg alltid hatt Edonkey :)

Lenke til kommentar

Du har ikke akkurat kommet med noen foruftige motargumenter med hvorfor du ikke liker emule da

MM særlig hva er det lissom

Stakkarslig kaller jeg det

Hvorfor er DC bedre eller hva du liker gi meg en fornuftig grunn

før brukte jeg.. nei, sverget jeg til edonkey (plus) og emule, samt litt kazaa til mp3'er. prøvde dc, og likte det ikke.

etterhvert som jeg har hamstret harddisker og deler oppimot 450gb, kommer jeg inn på det meste av hubber, filer som jeg er interessert i (filmer, tv-serier, spill, etc..) tar kort tid å finne, og det er en smal sak å legge inn alternative kilder.

downloadene går så mye fortere unna i dc++ at det ikke er morsomt engang. du kan sitte med en fil i flere uker på emule, noe som går helt fint hvis du er av den tålmodige typen.. men det funker ikke for meg. begynner jeg å downloade flt-tft.bin (såklart backup av cd'en jeg allerede har kjøpt), så får jeg den i løpet av to-tre timer på dc..

nå skal det være sagt at jeg fremdeles bruker emule littegrann, hovedsaklig pga sharereactor.

så:

#1: dc++

#2: emule/edonkey

#3: kazaa lite

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...