Gå til innhold

Hvliken fildelingstjeneste bruker du??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her går det i overnet, irc, ftp, kazaalite (bare til musikk), litt DC++ og WinMX til det jeg ikke finner på kazaa.
LOL helt motsatt en meg. Finner det meste hos dc++ men det eg ikke finner der det finner eg hos winMX

Det jeg bruker til hva:

FTP: Nye filmer og spill.

IRC(Bottler): Det jeg ikke finner på FTPene hvis det skulle være noe.

Overnet: Gamle filmer og spill.

KazaaLite: De få MP3ene jeg laster ned for tiden.

DC++: Brukte det en stund, men irriterer at du ikke kan begrense upload. (min bror skal spille)

WinMX: Er på vei ut hos meg, har det bare på maskinen.

:)

Lenke til kommentar
Det som er lur å bruke er kazaa hack. Da blir My perticipation level 1000, noe som hjelper veldig

finnes på www.nextri.com

Cheat :evil: hver pang jeg ser noen som cheater laste fra meg slutter jeg å dele filen personen vil ha

Ok om alle tenker som deg er det ikke merkelig at det blir minedre og mindre filer å hente. sånne som deg burde heller ikke fått hentet ned noen heller. :shrug:

Og hadde alle brukt Kazaa hack, hadde man vært like langt. Cheatere har ingeting på en fildelingstjeneste å gjøre. Når jeg bruker WinMX kicker jeg alle som ikke deler noe slik at de som deler kommer først i køen.

Bruker WinMX til musikk og DC++ til resten. Har aldri likt Kazaa noe særlig.

Lenke til kommentar

Og hadde alle brukt Kazaa hack, hadde man vært like langt. Cheatere har ingeting på en fildelingstjeneste å gjøre. Når jeg bruker WinMX kicker jeg alle som ikke deler noe slik at de som deler kommer først i køen.

Bruker ikke noen P2P programmer lenger, er så mangen som har dårlig kvalitet + at det går sinnsykt trekt.

Ja eg er enig i at du må dele selv om du skal få lovt til og hente ned noe?

Lenke til kommentar

Irc og Dc++ går det i her..

Det beste er jo undernet da ,men når man ikke får en bra ntp server hos ISP-en sin da, blir det for dyrt. selv om man slipper å gøre så veldig mye for å få det en vil da.

kem gidd å bruke Kazaa?!

Lenke til kommentar

Apropos direct connect og hubber: Da jeg først begynte der fikk jeg hele tiden høre at man måtte dele mye for å komme inn på de gode hubene osv. Vel, ingen tvil om at det blir tilgang på litt flere huber, men kan ikke si jeg merker sånn enorm forskjell. Deler nå nesten 100GB, før var det snakk om at delte man såpass kom man inn på veldig gode huber. Vel reiser sharelimiten seg på alle huber etterhvert, men hvilke gode huber finnes med 100GB i sharelimit? Her spør jeg selvfølgelig ikke om lukkede huber (svenske, universitet osv).

Forresten, den beste huben jeg har kommet over har langt under 50GB i sharelimit....kvalitetsfilm og ikke bare de vanlige 999 versjoner av amerikansk sci-fi og action som du finner overalt.

Bruker selv nmdc, men oftere dc++.

Synes det er rart at ikke folk mer skeptiske til dc++. Når jeg må ha ni slotter åpne ser jeg jo hvordan det begrenser hastigheten på den enkelte som henter fra meg. Det samme er jo årsaken til at man så ofte får kjipe 5-10 kbps nå for tiden. Så må man stoppe nedlastingen og prøve en annen. Igjen og igjen. Dc++ har endel fordeler, blant annet at man kan søke i flere huber, men i direct connect er det mye enklere å skaffe seg den 200+ kbps-linja man helst vil ha hvis man er litt utålmodig. Er nok en smakssak, men grensesnittet gjør det enklere å sile ut de raske brukerne synes jeg.

Lenke til kommentar

[Offtopic]

Til SnowDOG_: Jeg får 6127 3DMarks i 2001 (Standard settings)

- Men da er CPU *nedklokka* til 774 MHz og skjermkortet er uklokka (250 / 500)

Sitter med gode gamle klassiske BX chipset (Beregnet på 100 MHz FSB, men jeg har kjørt med GF 1,2 og 3 stabilt på 133 MHz FSB)

- Men når jeg kjøpte min GF4 frøs PC'en seg etter variabelt antall minutter i 3D spill & progs.

- Årsaken er at HK mitt støtter ikke låsing av AGP/PCI speed; Når FSB er på 133 MHz er AGP på ca 89 MHz (Skal være 66). GF4 liker ikke like høy AGP speed som sine forgjengere :(

[Tilbake til saken / topic]

Angående DC++: 9 slots og rundtomkring... Det er nokså mye, selv på de råe linjene (10 Mbit+). Har dere vurdert tanken på å redusere antall hub'er dere henger på?

Lenke til kommentar

Poenget er, når muligheten er der, gjør man ikke det. Det er nok ganske mange som er på minst tre hubber. Mine tre stammiser har jeg åpne for å få flere treff på søk. De krever tre åpne per hub (eller hvertfall en av de). Det er jo ikke ønsket at man skal logge av og på hubber i ett sett heller. Da laster jeg ned kanskje en eller to filer, med full upload hele veien.

Det er som det moderne forbruk, bruk og kast-kultur og forurensning, man er jo selv en del av systemet, selv destruktiv altså, men man kan likevel stille spørsmål ved at det er riktig at det er sånn. Er ingen saint og det er ikke dee fleste andre heller...desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...