Gå til innhold

Hvliken fildelingstjeneste bruker du??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men diet kaza er bedre enn kaza lite. diet kaza er et program som fjerner all spyware og adware fra kazaa, og i tillegg finner more sources av seg selv.

Må si at jeg synes den nye kazaa lite er bedre en diet kazaa. Med lite har du to extra programmer der det ene finner automatisk more sources, og det andre heter speed up. Bruker da selv kazaa lite som da kan finnes på kazaa lite sin hjemmeside

Lenke til kommentar

Det finnes kun en vinner og det er FTP! Ingen over ingen under! :woot:

Har du rask linje, er dette den beste måten på å laste ned på. Serverne har alt det nyeste og filene er 100% riktige, noe derimot på andre p2p tjenester har enkelte det gøy med å endre på en film.

Jeg bruker kun FTP, og vil alltid gjøre det. Uansett får jeg brukt hele bandwithen min på den.

Lenke til kommentar
Det finnes kun en vinner og det er FTP! Ingen over ingen under! :woot:  

Har du rask linje, er dette den beste måten på å laste ned på. Serverne har alt det nyeste og filene er 100% riktige, noe derimot på andre p2p tjenester har enkelte det gøy med å endre på en film.  

Jeg bruker kun FTP, og vil alltid gjøre det. Uansett får jeg brukt hele bandwithen min på den.

jeg mistenker at du fortsatt har til gode å komme inn på en god hub i dc++ (disse står gjerne ikke på lista som lastes inn ved start)

Lenke til kommentar
jeg finner dem ikke uansett, og jeg tror forsatt ikke de hubene slår ftp'ene som jeg er oppkoblet mot. Fra hver ftp kan jeg likegodt få 5MB/s. Tror ikke det er mange brukere på dc++ som klarer dette. Som sagt jeg vet ikke, men jeg tviler på akkurat dette.

Og hvor finner du de gode FTP'ene?

Lenke til kommentar
jeg finner dem ikke uansett, og jeg tror forsatt ikke de hubene slår ftp'ene som jeg er oppkoblet mot. Fra hver ftp kan jeg likegodt få 5MB/s. Tror ikke det er mange brukere på dc++ som klarer dette. Som sagt jeg vet ikke, men jeg tviler på akkurat dette.

Da har ikke du vært på de svenske 10Mbit hubbene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...