nextri Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 I jungelen der ute er det ikke altid like lett å finne frem. Hva synes du er det beste fildelingsprogrammet? Bruker selv kazaa, med diet kaza, og litt Direct connect. Er det andre som er bedre?? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg bruker Direct Connect og KaZaA Lite. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Er kazaa lite bra? Bruker selv Kazaa, WinMx og Direct Connect + FTP Lenke til kommentar
salomo Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Bruker DC++. Det finnes en jungel av disse tråder her på HW. :wink: Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Bruker direct connect og Kazaa Lite. Forskjellen på lite og vanlig er at med vanlig så får du med et ton spy og adware, noe jeg hater. Lite er i tillegg reklamefri og derfor også raskere. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Selv om man bruker vanlig kazaa kan man bli kvitt reklamen :)' Spy- og ad-ware er ikke noe som plager meg, siden det blir stoppet med en gang Lurte bare på om det var noen andre merkverdige ting i Lite versjonen... Lenke til kommentar
nextri Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Det som er lur å bruke er kazaa hack. Da blir My perticipation level 1000, noe som hjelper veldig finnes på www.nextri.com Lenke til kommentar
555 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det som er lur å bruke er kazaa hack. Da blir My perticipation level 1000, noe som hjelper veldig finnes på www.nextri.com Cheat hver pang jeg ser noen som cheater laste fra meg slutter jeg å dele filen personen vil ha Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Bruker nesten KUN DC++ og en sjelden gang bruker eg WinMX. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det som er lur å bruke er kazaa hack. Da blir My perticipation level 1000, noe som hjelper veldig finnes på www.nextri.com Cheat hver pang jeg ser noen som cheater laste fra meg slutter jeg å dele filen personen vil ha Ok om alle tenker som deg er det ikke merkelig at det blir minedre og mindre filer å hente. sånne som deg burde heller ikke fått hentet ned noen heller. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 and the winner is: ...kazaa lite... har lasta ned litt over 20 gb siste veka... det meste er der... men trur edonkey er først ute med nye ting... Lenke til kommentar
555 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det som er lur å bruke er kazaa hack. Da blir My perticipation level 1000, noe som hjelper veldig finnes på www.nextri.com Cheat hver pang jeg ser noen som cheater laste fra meg slutter jeg å dele filen personen vil ha Ok om alle tenker som deg er det ikke merkelig at det blir minedre og mindre filer å hente. sånne som deg burde heller ikke fått hentet ned noen heller. Hvis den var til meg så deler jeg fjemdeles 130GB video og har participation level på ca.500 så tror ikke det er min skyld at det blir mindre å finne på kazaa ps. setter alt tilbake på deling en gang i uka Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 dc++ og ftp er vel det som gjelder på raske linjer (dc suger i forhold til ++ forresten) Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Tenk på de stakkarene med 10gb hdd...de kan umulig dele mye...de er det vel greit at cheater? (ja, det er ironi) Lenke til kommentar
nextri Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Men diet kaza er bedre enn kaza lite. diet kaza er et program som fjerner all spyware og adware fra kazaa, og i tillegg finner more sources av seg selv. www.dietk.com Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Her går det i overnet, irc, ftp, kazaalite (bare til musikk), litt DC++ og WinMX til det jeg ikke finner på kazaa. Har litt lyst på SDSL nå... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg bruker for det meste ftp klienter til å skaffe meg .. alt , men noen ganger bruker jeg kazaa lite til å finne GAMLE filmer og spesielle låter .. btw. Du får med en haug med tools med kazaalite, deriblant en liten speed up utility som finner sources av seg selv. Er det ikke stress å innstallere kazaa for så å slanke det med diet kaza ? Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hvor laster man ned Kazaa Lite? Finner bare vanlig Kazaa jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå