Gå til innhold

Hvliken fildelingstjeneste bruker du??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er lur å bruke er kazaa hack. Da blir My perticipation level 1000, noe som hjelper veldig

finnes på www.nextri.com

Cheat :evil: hver pang jeg ser noen som cheater laste fra meg slutter jeg å dele filen personen vil ha

Lenke til kommentar
Det som er lur å bruke er kazaa hack. Da blir My perticipation level 1000, noe som hjelper veldig

finnes på www.nextri.com

Cheat :evil: hver pang jeg ser noen som cheater laste fra meg slutter jeg å dele filen personen vil ha

Ok om alle tenker som deg er det ikke merkelig at det blir minedre og mindre filer å hente. sånne som deg burde heller ikke fått hentet ned noen heller. :shrug:

Lenke til kommentar

finnes på www.nextri.com

Ok om alle tenker som deg er det ikke merkelig at det blir minedre og mindre filer å hente. sånne som deg burde heller ikke fått hentet ned noen heller. :shrug:

Hvis den var til meg så deler jeg fjemdeles 130GB video og har participation level på ca.500 så tror ikke det er min skyld at det blir mindre å finne på kazaa

ps. setter alt tilbake på deling en gang i uka

Lenke til kommentar

Jeg bruker for det meste ftp klienter til å skaffe meg .. alt , men noen ganger bruker jeg kazaa lite til å finne GAMLE filmer og spesielle låter ..

btw. Du får med en haug med tools med kazaalite, deriblant en liten speed up utility som finner sources av seg selv. Er det ikke stress å innstallere kazaa for så å slanke det med diet kaza ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...