trettifire Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Hei Er det noen som kan anbefale et bra trådløst headsett (med mikrofon) til spilling og litt musikk? Bursdag coming up og kjerringa har ingen ideer. :-) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
johnnyolai Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Ikke at jeg har bursdag i nærmeste fremtid, men jeg er også interessert i om noen har gode forslag eller erfaringer med trådløse headset som har mikrofon. Leste på hardware.no om A2DP-headset, men den testen et år gammel. Noe må vel ha skjedd siden den gang... Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 15. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Ikke at jeg har bursdag i nærmeste fremtid, men jeg er også interessert i om noen har gode forslag eller erfaringer med trådløse headset som har mikrofon. Leste på hardware.no om A2DP-headset, men den testen et år gammel. Noe må vel ha skjedd siden den gang... 9491990[/snapback] Har egentlig funnet et helt OK trådløst headset, Plantronics . Oppladbart, A2DP, dongle medfølger og mobilen din slår inn og overstyrer hvis noen ringer om du ønsker det. Dessuten ser det smutt ut og er etter sigende meget god lyd i settet. Har det inbound som bursdagsgave, skal kommentere det i prisguiden hvis det er verdt strevet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå