Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Golf 4 (IV) Bi-Xenon spørsmål

larseer83

Anbefalte innlegg

Hei! Har en 2001 Golf 4 eller IV som jeg ønsker å ha xenon på langlys på i tillegg til nærlys.

Siden det brukes H7 både på nær og fjernlys er det bare reflektoren som "kaster" lyset lengere? Er det bare å montere vanlige xenonlys, altså de samme som jeg har i nærlys i langlys? Er det en fordel å bruke 50W xenonlys i langlys?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, du har helt rett i det du tenker der, du AudiPowha.

Montèr gjerne 50 watt i langlys og en HELT ny verden åpner seg, ihvertfall mht. lys.

Drit i å få de godkjent, da det er bare langlys det er snakk om? Det er vel orignalt xenon på nærlys?

9423491[/snapback]

Nei har ikke xenon orginalt i noen lys. Ettermontering jeg tenker på. Driter forsåvidt i om jeg ikke har aut. niv regulering... :ph34r:

Lenke til kommentar
Ja, du har helt rett i det du tenker der, du AudiPowha.

Montèr gjerne 50 watt i langlys og en HELT ny verden åpner seg, ihvertfall mht. lys.

Drit i å få de godkjent, da det er bare langlys det er snakk om? Det er vel orignalt xenon på nærlys?

9423491[/snapback]

Nei har ikke xenon orginalt i noen lys. Ettermontering jeg tenker på. Driter forsåvidt i om jeg ikke har aut. niv regulering... :ph34r:

9426196[/snapback]

Åhåhå, brenn i helvete!

Helt seriøst, en dag kommer jeg til å smadre en stakkar som har ettermontert xenon uten nivåregulering sine "dyrekjøpte" lykter.

Xenon-lamper som sender lyset i alle retninger utenom ned er kanskje det mest irriterende langs veien, og jeg ønsker alle gjøker som kjører rundt med det alt vondt.

Lenke til kommentar
Åhåhå, brenn i helvete!

Helt seriøst, en dag kommer jeg til å smadre en stakkar som har ettermontert xenon uten nivåregulering sine "dyrekjøpte" lykter.

Xenon-lamper som sender lyset i alle retninger utenom ned er kanskje det mest irriterende langs veien, og jeg ønsker alle gjøker som kjører rundt med det alt vondt.

9428773[/snapback]

Ta det rolig så ikke hårfestet ditt revner.

Anyhow; jeg er ganske enig på sett og vis. Feilstilte lykter med sterkt lys er det verste som finnes, særlig om natta. Så det er en grunn til at det er regler på sånt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...