T-Bear91 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 omg jeg betalte for å laste ned de mapsa for noen uker siden >_< Major Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kjøpte når den kom ut, og angrer ikke, da jeg har lagt gowspilling bak meg, neste storspill er CoD 4. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har lastet dem ned nå, 50 kroner eller så spart. Fine maps der (bortsett fra Garden), men ikke verdt betale for. Tror neppe jeg kommer til å slite dem ut i nærmeste fremtid uansett. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kjøpte når den kom ut, og angrer ikke, da jeg har lagt gowspilling bak meg, neste storspill er CoD 4. 9421275[/snapback] W0rd! Mulig jeg laster ned, men kommer nok ikke til å spille så mye nei... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Legger også månder med Gowspilling på hylla i en stund nå også på grunn av Halo 3 og sånt, men tilbake til tema så er banene her veldig bra. Og det var godt verdt kjøpet da jeg kjøpte dem for noen månder sida. Bare digger mørket i Bullet Marsh, fargen på Process(haha ja, all that juice) og Garden, men Subway liker jeg ikke så godt fordi jeg er lei den. Lenke til kommentar
Toggy190 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Godt med noe nytt.. Men ble fort lei de mapsa og-.- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Lastet de ned så fort jeg fikk mer MS Points... noe som er leeenge siden. Mye GeoW spilling på baken her ja. Hvis en 40-50 kroner er for mye for folk, tror jeg de burde tenke seg om to ganger neste gang de handle på Spaceworld etc... Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det handler om prinsipp, pus... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Stemmer det, men så er jeg en mann uten prinsipper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå