lasse_hansen87 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei sann! Er på utkikk etter ny dvd brenner, valget er mellom disse to: Optiarc / NEC DVD-brenner AD-7170S sort SATA,DVD±RW (±R DL)/DVD-RAM-stasjon bulk eller Samsung DVD brenner SHS-183L Svart, SATA, bulk SHS-183L/BEBM Hvilke av disse bør jeg velge? Og et annet spørsmål jeg håper på å få svar på, Kan jeg bruke dvd brenneren som en vanlig dvd spiller også? Tenkte på til f.eks spill, osv? Eller bør jeg kjøpe egen dvd spiller i tillegg til dvd brenneren? Håper noen kan hjelpe meg.. På forhånd takk Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 begge to er helt greie, selv holder meg til NEC men det er smak og behag..... ja, du brukker brenner som vanlig spiller også.... derfor trenger du ikke ha to enheter..... Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 okay, skal jeg gå for NEC brenneren da el?? Hvordan er det med støynivå og sånn da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå