Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få vekk ei jente?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Det er ei jente jeg har drevet med en stund nå. Også har det seg slik at jeg ikke har noen spessielle føleser for henne. Hun er pen osv og alt sånt, men jeg føler ikke noe for henne.

 

Har prøvd å ignorert henne en stund og ikke tatt en kontakt med henne. Men hun tar liksom ikke hintet. Jeg orker ikke å si det rett til henne. Da blir det garantert grining, masing, jentebitching, sms dritt og masse annet piss.

 

Vil heller at vi naturlig skal skilles fra hverandre, så noen ideer på hva jeg kan gjøre for å bli kvitt henne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, hva med å si det?

 

Har du først rota deg oppi noe slikt er det ikke bare å gå i dvalemodus uten å si noe til henne.

9421210[/snapback]

Den jeg hører fra kompisser også. Men det virker som hun har ganske sterke føleser for meg så er noe dritt å gå gjennom noe slikt >.<

 

Noe jeg kan si for at det skal bli lettere for hun?

 

og ikke noe sånt: "det er ikke deg, det er meg" piss :p

Lenke til kommentar

Øh...

 

Hvis hun har følelser for deg så er det i verste fall ikke det hint i verden som kan få henne til å tenke på at du muligens ikke er interessert.

Dessuten har du jo muligheten for at hun tror du spiller kostbar, noe som kan gjøre henne enda mer oppsatt på å kapre deg.

 

Og når det gjelder å gjøre det "lettere" så er ærlighet første bud. Det er nærmest umulig å unngå å såre noen når det er følelser med i bildet, men jeg tror at hvis man er ærlig og oppriktig og tar det hele før det får utvikle seg så er det iallfall min erfaring at dette gjør ting lettere å svelge i det lange løp.

 

Grining er det vanskelig å unngå, men hvis du lar henne surre med følelsene sine i fred uten å gjøre noe fra eller til så vil jeg tro at det blir så mye verre når/hvis hun når "helt fortapt"-nivået og du må droppe bomba fordi hun begynner å bli plagsom.

 

My $0.02

Lenke til kommentar
Hei!

 

Det er ei jente jeg har drevet med en stund nå. Også har det seg slik at jeg ikke har noen spessielle føleser for henne. Hun er pen osv og alt sånt, men jeg føler ikke noe for henne.

 

Har prøvd å ignorert henne en stund og ikke tatt en kontakt med henne. Men hun tar liksom ikke hintet. Jeg orker ikke å si det rett til henne. Da blir det garantert grining, masing, jentebitching, sms dritt og masse annet piss.

 

Vil heller at vi naturlig skal skilles fra hverandre, så noen ideer på hva jeg kan gjøre for å bli kvitt henne?

9421186[/snapback]

Du er nok kvitt henne allerede selv om du ikke gjør noenting, merkelig nok tenker du kanskje, men med din innstilling så ser jeg ikke at det kan være annerledes :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har brukt denne metoden, den er kanskje litt slem, men den funker garantert. Hvis den ikke funker er hun ikke forelska, men en stalker.

 

Når hun er på det mest masete/klengete, så går du bort til ei annen venninne du har (som du gjerne har kjent en stund, og er trygg på) og kysser henne (gjerne 3 - 5 sekunder), slik at hun klengete/masete jenta ser det.

 

 

De bruker å ta hintet da. ;)

Lenke til kommentar
Jeg har brukt denne metoden, den er kanskje litt slem, men den funker garantert. Hvis den ikke funker er hun ikke forelska, men en stalker.

 

Når hun er på det mest masete/klengete, så går du bort til ei annen venninne du har (som du gjerne har kjent en stund, og er trygg på) og kysser henne (gjerne 3 - 5 sekunder), slik at hun klengete/masete jenta ser det.

 

 

De bruker å ta hintet da. ;)

9426878[/snapback]

så blir venninen du nettopp kysset forelska i deg, og vips så går det i sirkel :p

 

:nei: Hvis du skal være slem så sier du heller at du har truffet noen andre eller no..

 

men det enkleste og beste er jo seff og si det som det er :yes:

Lenke til kommentar
Ok. Men hvordan burde jeg si det til henne da? Har helst lyst til å si det litt forsiktig og kanskje gradvis.

9426084[/snapback]

 

Seriøst. Hvor kjerring ER du?

 

Si: Hei du, jeg beklager, men jeg har ikke følelser for deg.

Kvinner sier slikt til menn ofte, så de skjønner det selv. Det svir i starten, men etterhvert vil hun lære å hate deg. Så ta det med ro, gro litt cojones, bli mann og si det rett ut....

 

Får bokstavelig vondt i manndommen av å lese slikt...

Lenke til kommentar
Ok. Men hvordan burde jeg si det til henne da? Har helst lyst til å si det litt forsiktig og kanskje gradvis.

9426084[/snapback]

 

Seriøst. Hvor kjerring ER du?

 

Si: Hei du, jeg beklager, men jeg har ikke følelser for deg.

Kvinner sier slikt til menn ofte, så de skjønner det selv. Det svir i starten, men etterhvert vil hun lære å hate deg. Så ta det med ro, gro litt cojones, bli mann og si det rett ut....

 

Får bokstavelig vondt i manndommen av å lese slikt...

9429683[/snapback]

 

AGREE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...